تابلوهای تبلیغات درون شهری و برون شهری عامل یک سوم حوادث ترافیکی سردار مهری

تابلوهای تبلیغات درون شهری و برون شهری عامل یک سوم حوادث ترافیکی

نشست شورایعالی ترافیک کشور با حضور ریاست شورای عالی استانها، رئیس پلیس راهور ناجا و جمعی از مدیران حوزه حمل و نقل همگانی در وزارت کشور برگزار گردید.

کد خبر: 971023003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ دی ۹۷ - ۹:۲۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نشست شورایعالی ترافیک کشور با حضور ریاست شورای عالی استانها، رئیس پلیس راهور ناجا و جمعی از مدیران حوزه حمل و نقل همگانی در وزارت کشور برگزار گردید.

تابلوهای تبلیغات درون شهری و برون شهری عامل یک سوم حوادث ترافیکی

تابلوهای تبلیغات درون شهری و برون شهری عامل یک سوم حوادث ترافیکی

تابلوهای تبلیغات درون شهری و برون  شهری عامل یک سوم حوادث ترافیکی است

سردار مهری _ رئیس پلیس راهور ناجا در این نشست بیان کرد: سی و پنج درصد از جان باختگان تصادفات ترافیکی درون شهری و برون شهری بر اثر عدم توجه راننده به جلو است، پیشنهاد می گردد که در باره تابلوهای تبلیغات شهری و برون شهری توجه و اقدامات لازم انجام گردد.

در ادامه رئیس شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور اظهار داشت: دستورالعمل استفاده از تابلوهای تبلیغاتی و مبلمان شهری دو تا سه هفته آینده به شهرداریهای کل کشور ابلاغ می گردد.
مهدی جمالی نژاد تصریح کرد: این دستورالعمل در قالب «دستورالعمل انواع تبلیغات محیطی در معابر شهری» بعنوان سند بالادستی برای شهرداریهای کل کشور و بمنظور یکسان سازی و ساماندهی وضعیت تابلوهای شهری گرداوری گردیده است.
جمالی نژاد یاد آور شد: با اجرای این طرح مشکل آشفتگی تابلوهای تبلیغاتی در شهرهای کشور حل می گردد و یک وحدت رویه برای استفاده از این تابلوها در تمام شهرها بوجود می آید.

تابلوهای تبلیغات درون شهری و برون شهری عامل یک سوم حوادث ترافیکی

رئیس شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور خاطر نشان کرد: تبلیغات روی خوروها و وسایل حمل و نقل عمومی به نوعی ممنوع است مگر اینکه در شورایعالی ترافیک در موارد خاصی مصوب گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ دی ۹۷
646 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0