برگزاری نمایشگاه بین‌المللی مصالح و تکنولوژی ساختمان نمایشگاه بین‌المللی

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی مصالح و تکنولوژی ساختمان

این نمایشگاه در سطح بین‌المللی و با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، سندیکای صنایع آسانسور و پله‌برقی استان اصفهان و هم‌چنین با حمایت و همکاری کلیه اتحادیه‌ ها، انجمن ‌ها و تشکل‌ های مرتبط در سرتاسر کشور برگزار می‌گردد.

کد خبر: 191105013 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ آبان ۹۸ - ۱:۵۲ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،این نمایشگاه در سطح بین‌المللی و با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، سندیکای صنایع آسانسور و پله‌برقی استان اصفهان و هم‌چنین با حمایت و همکاری کلیه اتحادیه‌ ها، انجمن ‌ها و تشکل‌ های مرتبط در سرتاسر کشور برگزار می‌گردد.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی مصالح و تکنولوژی ساختمان

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی مصالح و تکنولوژی ساختمان

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی  مصالح و تکنولوژی ساختمان

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی مصالح و تکنولوژی سبک‌سازی، مقاوم ‌سازی و انبوه ‌سازی ساختمان و ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته از بیست و هشتم آبان ماه تا یکم آذر ماه سال جاری در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌ های بین‌المللی اصفهان بطور هم زمان با یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله‌برقی، صنایع و ماشین‌آلات وابسته برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه نخستین دوره برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در قالبی نو است. نمایشگاه‌های صنعت ساختمان در سالهای قبل طی ۷ دوره برگزار شده و امسال با هدف تخصصی‌تر شدن روند برگزاری نمایشگاه و حضور شرکت ‌های متخصص با نام دیگری برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی مصالح و تکنولوژی ساختمان

نحوه برگزاری نمایشگاه.

هدف این نمایشگاه معرفی آخرین فناوری ‌ها و تکنولوژی‌ های نو داخلی و خارجی در زمینه سبک‌سازی، مقاوم‌سازی و انبوه‌سازی و در ۳ بخش ساختمان، ماشین‌‌آلات و تجهیزات وابسته است. هم‌چنین فراهم کردن شرایط برقراری ارتباط و تعامل بین فعالان این حوزه‌ها بمنظور همکاری‌ های مشترک و یا ارتقای سطح دانش آن ‌ها از مهم ‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی مصالح و تکنولوژی ساختمان

هم‌چنین ستاد برگزاری نمایشگاه در تلاش بوده که بتواند شرکت‌ های خارجی فعال در زمینه ‌های مرتبط و یا نمایندگان آن‌ها در ایران را جهت حضور در نمایشگاه دعوت کنند.

از دیگر اقدامات مهم ستاد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی مصالح و تکنولوژی سبک‌سازی، مقاوم‌سازی و انبوه‌سازی ساختمان و ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته، تلاش در جهت دعوت از مقامات کشوری و استانی به منظور حضور در افتتاحیه نمایشگاه است.

منبع: پایگاه خبری آفتاب

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ آبان ۹۸
651 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0