تعامل و همکاری ادارات شهرستان با سازمان نظام مهندسی کشاورزی تعامل و همکاری ادارات شهرستان با سازمان

تعامل و همکاری ادارات شهرستان با سازمان نظام مهندسی کشاورزی شهرستان کهگیلویه

جلسه فرماندار کهگیلویه، ریاست سازمان نظام مهندسی استان، ریاست نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و روسای ادارات شهرستان کهگیلویه در فرمانداری برگزار گردید.

کد خبر: 960714002 تاریخ انتشار: جمعه ۱۴ مهر ۹۶ - ۶:۰۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی،  جلسه فرماندار کهگیلویه، ریاست سازمان نظام مهندسی استان، ریاست نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و روسای ادارات شهرستان کهگیلویه در فرمانداری برگزار گردید.تعامل و همکاری ادارات شهرستان با سازمان نظام مهندسی کشاورزی

تعامل و همکاری ادارات شهرستان با سازمان نظام مهندسی کشاورزی

تعامل و همکاری ادارات شهرستان با سازمان نظام مهندسی کشاورزی

تعامل و همکاری ادارات شهرستان  با سازمان نظام مهندسی کشاورزی شهرستان کهگیلویه

سلمان تاج الدینی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه با اشاره به این که در این جلسه مصوباتی با سازمان نظام مهندسی و ادارات شهرستان مقرر گردید، عنوان کرد: کارمندان در ساعات اداری و خارج از ساعات در نقشه برداری و مستثنایت وارد نشده و کارها را به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی واگذار کنند، و هم چنین اداره ممیزی منابع طبیعی شهرستان تمامی استعلامات نقشه برداری را از کانال نظام مهندسی کشاورزی انجام دهد.
وی اظهار اشت: نظارت طرحها، تفکیک امور اراضی زراعی و آب و خاک جهاد به نظام مهندسی کشاورزی واگذار گردید، و هم چنین بنیاد مسکن و اداره آب، برق و گاز شهرستان تمامی استعلامات نقشه برداری را بدون مهر سازمان نظام مهندسی ثبت و دریافت نکنند.
ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه ،با اشاره به این که شهرداری در بخش فضای سبز از فارغ التحصیلین کشاورزی استفاده کند ادامه داد: کمیته امداد، بهزیستی شهرستان دوره های آموزشی خود را به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی واگذار کنند.

تعامل و همکاری ادارات شهرستان با سازمان نظام مهندسی کشاورزی


وی در ادامه صحبتهای خود افزود : امور عشایر شهرستان بخش آموزشی عشایر را در زمینهٔ کشاورزی و دامپروری را به سازمان نظام مهندسی کشاورزی واگذار نمود.
تاج الدینی در خاتمه گفت: شخصی بعنوان نماینده نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در اداره منابع طبیعی برای کارهای استعلامات انتخاب گردد.
منبع : تابناک

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ مهر ۹۶
1142 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0