نصب تابلو مشخصات، توسط نظام مهندسی مهریز برای پروژه های ساختمانی محسن الحسینی

نصب تابلو مشخصات، توسط نظام مهندسی مهریز برای پروژه های ساختمانی پروانه دار

نشست هم اندیشی باحضور  سرپرست شهرداری و مسئول واحد ساختمان و اجراییات شهردار‌ی مهریز با ریاست دفترنمایندگی نظام مهندسی مهریز در محل نظام مهندسی مهریز برگزار گردید.

کد خبر: 191016001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ مهر ۹۸ - ۸:۳۴ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،نشست هم اندیشی باحضور  سرپرست شهرداری و مسئول واحد ساختمان و اجراییات شهردار‌ی مهریز با ریاست دفترنمایندگی نظام مهندسی مهریز در محل نظام مهندسی مهریز برگزار گردید.

نصب تابلو مشخصات، توسط نظام مهندسی مهریز برای پروژه های ساختمانی

نصب تابلو مشخصات، توسط نظام مهندسی مهریز برای پروژه های ساختمانی

نظام مهندسی مهریز برای پروژه های  ساختمانی پروانه دار، تابلو مشخصات نصب میکند

در آغاز این نشست، مدیر دفتر نمایندگی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در نشست، در مورد فعالیت انجام شده در شش ماه اول سال گزارشی را ارائه کرد.

محسن الحسینی با اشاره به ضرورت همراهی و همکاری  نظام مهندسی و شهرداری بیان کرد: با گسترش این همکاری و ساخت ساختمانهای پروانه دار، شاهد افزایش کیفیت ساخت و ساز ها در مهریز خواهیم بود.

وی با اشاره به این که از جمله اقدامات انجام شده از طرف نظام مهندسی نصب تابلوی مشخصات برای پروژه های دارای پروانه است، تصریح کرد: این موضوع به شناسایی پروژه ها کمک بسیاری میکند.

در ادامه، سرپرست شهرداری مهریز با استقبال از طرح نصب تابلو مشخصات پروژه برای ساختمانهای در حال ساخت مهریز عنوان کرد: این موضوع سبب جلوگیری از ساخت و سازهای بدون ناظر و غیر استاندارد می گردد.

زارع زاده، خواستار برگزاری این نشست ها، بصورت فصلی و هم اندیشی بیشتر شهرداری و نظام مهندسی شد و افزود: باید در مورد ساخت و ساز اصولی فرهنگ سازی لازم صورت گیرد تا مردم به این سمت سوق پیدا کنند.

نصب تابلو مشخصات، توسط نظام مهندسی مهریز برای پروژه های ساختمانی

بعد از آن مسئول دایره ساختمان شهرداری مهریز، در مورد رایزنی با اعضای کمیسیون تطبیق برای کاهش حد نصاب متراژ باغات زیر پانصد مترمربع توضیحاتی را ارئه کرد.

در پایان نشست توافق گردید پرسنل واحد اجراییات شهرداری مهریز جهت ارائه گزارش در مورد اقدامات انجام شده در مورد گزارش ناظران، هر هفته در دفتر نمایندگی نظام مهندسی حاضر شوند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ مهر ۹۸
789 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0