شروع دوره‌ های آموزشی ویژه باغبانان فضای سبز در قم مدیر عامل سازمان پارک‌ ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد؛

شروع دوره‌ های آموزشی ویژه باغبانان فضای سبز در قم

مدیر عامل سازمان پارک ‌ها و فضای سبز شهرداری قم از شروع دوره‌ های آموزشی ویژه باغبانان فضای سبز شهر قم خبر داد.

کد خبر: 970530001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ مرداد ۹۷ - ۸:۴۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرکز اخبار نظام مهندسی کشور، مدیر عامل سازمان پارک ‌ها و فضای سبز شهرداری قم از شروع دوره‌ های آموزشی ویژه باغبانان فضای سبز شهر قم خبر داد.

شروع دوره‌ های آموزشی ویژه باغبانان فضای سبز در قم

شروع دوره‌ های آموزشی ویژه باغبانان فضای سبز در قم

شروع دوره‌ های آموزشی ویژه باغبانان  فضای سبز در قم

پپام جوادیان با عنوان این که سازمان پارک‌ ها در حوزه آموزش اقدامات گسترده‌ای را در برنامه دارد، عنوان داشت: بخشی از آموزش ‌های سازمان مرتبط با کارشناسان در امور آب، گیاه‌پزشکی، کاشت و… است، تفاهم ‌نامه‌ای با سازمان نظام مهندسی کشاورزی منعقد شده و هر ۲ هفته یک بار دوره‌ های ویژه برای کارشناسان برگزار می گردد.
وی با اشاره به لزوم آموزش باغبانان شهر، یاد آور شد: بیش از هزار و پانصد باغبان فضای سبز در شهر قم داریم که در بیست و پنج پیمان نگه داری فضای سبز فعالیت می‌ کنند و قرار است دوره‌ های آموزشی فصلی برای آن ‌ها برگزار گردد.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اهمیت کاهش مصرف آب، ادامه داد: در این زمینه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر دوره آموزشی اهمیت مدیریت بهینه مصرف آب، جلوگیری از اتلاف آب و… برگزار می گردد.

شروع دوره‌ های آموزشی ویژه باغبانان فضای سبز در قم

جوادیان با تاکید بر این که آموزش‌ های باغبانان در پنجاه نشست پیش‌ بینی گردیده است، خاطر نشان کرد: تمام باغبانان، بزودی آموزش جلوگیری از اتلاف آب را می ‌بینند و این دوره‌ ها اجباری است.
وی با اشاره به کمبود منابع آبی، یکی از اقدامات ویژه سازمان پارک ‌ها و فضای سبز شهرداری را در راستای کاهش مصرف آب و مدیریت منابع موجود ذکر کرد و گفت: با توجه به شرایط اقلیمی شهر قم و کمبود فضای سبز علاوه بر جلوگیری از افزایش استفاده از آب، با بهینه‌ سازی مصرف باید بدنبال توسعه فضای سبز نیز باشیم و این رویکرد در سال ‌های اخیر در دستور کار مدیریت شهری بوده است.
منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان ۹

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ مرداد ۹۷
1072 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0