افزایش نظارت بر ساخت و سازهای ساختمان در گلستان ریاست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

افزایش نظارت بر ساخت و سازهای ساختمان در گلستان

ریاست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با ارائه برنامه های دوره هشتم مدیریتی این نهاد گفت که نظارت بر ساخت و سازهای ساختمانی در این استان بیش تر از گذشته و تقویت می گردد.

کد خبر: 971130004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ - ۱۱:۱۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با ارائه برنامه های دوره هشتم مدیریتی این نهاد گفت که نظارت بر ساخت و سازهای ساختمانی در این استان بیش تر از گذشته و تقویت می گردد.

افزایش نظارت بر ساخت و سازهای ساختمان در گلستان

افزایش نظارت بر ساخت و سازهای ساختمان در گلستان

نظارت بر ساخت و سازهای ساختمان  در گلستان بیش تر می گردد

حسین ویزواری در جلسه خبری با تاکید بر قرار داشتن گلستان بر نوار زلزله، ادامه داد: متاسفانه تا چندی قبل ساخت و ساز در گلستان بدست افراد بدون صلاحیت و یا مالک ساختمان سپرده میشد و نظارت و بازرسی اهمیتی نداشت.
ویزواری با عنوان این که در پی ارتقا کیفیت ساخت و ساز در گلستان هستیم، اظهار داشت: برای این منظور تعهد و اخلاق باید در دستور کار مهندسان عضو سازمان قرار گیرد و آموزش را نیز بعنوان مهم‌ترین برنامه در دستور کار قرار داده ایم.
ریاست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان، به اجرای تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی گلستان با اداره کل استاندارد، سازمان صمت و سندیکای آسانسور اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: شرکتهای بدون مجوز از این پس نمیتوانند در زمینه نصب و ارائه خدمات مربوط به آسانسور اقدامی انجام دهند.

افزایش نظارت بر ساخت و سازهای ساختمان در گلستان

ویزواری یاد آور شد: در استان گلستان حدود شصت و دو شرکت آسانسور مجوز فعالیت دارند و بیش از ۱۰۰ شرکت از استانداردهای لازم برخوردار نیستند.
منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ بهمن ۹۷
516 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0