افزایش همکاری نظام مهندسی ساختمان با شورای فنی استان یزد همکاری نظام مهندسی ساختمان

افزایش همکاری نظام مهندسی ساختمان با شورای فنی استان یزد

افزایش همکاری نظام مهندسی ساختمان استان یزد با شورای فنی استان در راستای بازرسی بیش تر از ساختمانهای دولتی وآموزش اعضائ مهم‌ترین مصوبه جلسه روسای 2 سازمان بود.

کد خبر: 980302008 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ خرداد ۹۸ - ۱:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،افزایش همکاری نظام مهندسی ساختمان استان یزد با شورای فنی استان در راستای بازرسی بیش تر از ساختمانهای دولتی وآموزش اعضائ مهم‌ترین مصوبه جلسه روسای ۲ سازمان بود.

افزایش همکاری نظام مهندسی ساختمان با شورای فنی استان یزد

افزایش همکاری نظام مهندسی ساختمان با شورای فنی استان یزد

افزایش همکاری نظام مهندسی ساختمان  با شورای فنی استان یزد

ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد در دیدار با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خواستار افزایش ارتباط و همکاری نظام مهندسی ساختمان با کارگروه‌های شورای فنی استان گردید.

سید مجتبی حسینی پور، ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در این دیدار بیان کرد: نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در طرحهای شخصی ساز نمیتواند ورود پیدا کند اما با تعامل سازنده ای که با نظام مهندسی ساختمان ایجاد شده می‌توان با آموزشهای لازم و به اشتراک گذاشتن تجربیات، در بهبود و توسعه ساخت و ساز استان سعی کرد.

دبیر شورای فنی استان با عنوان این که تمام کادر فنی ساختمان در استان باید آموزشهای لازم را ببیند، اظهار داشت: در این راستا شایسته است جلسات سالیانه مشترک بین همه مشاوران و پیمانکاران نظام فنی و اجرایی و دفاتر مهندسی و مجریان ذیصلاح در نظام مهندسی برگزار گردد.

وی گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان با ارائه درخواست دوره های آموزشی مورد نیاز و تصویب در شورای فنی استان میتواند دوره های آموزشی را با همکاری مرکز آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار کند.

سالاری، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار از اعلام آمادگی این سازمان برای بررسی تمامی ساختمانهای دولتی طبق مبحث بیست و دوم با همکاری اداره کل راه و شهرسازی خبر داد و افزود: با تشکیل کارگروهی از بخشهای تاسیساتی، سازه و معماری این موضوع را بررسی میکند.

افزایش همکاری نظام مهندسی ساختمان با شورای فنی استان یزد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خاطر نشان ساخت: سازمان نظام مهندسی آمادگی ارائه مشاوره در پروژه های عمرانی دولتی است و میتوان از توان کارشناسان نظام مهندسی برای مبحث ماده بیست و سوم مقررات ملی ساختمان بنا به تشخیص سازمان مدیریت و برنامه ریزی استفاده کرد.

وی هم‌چنین یاد آور شد: این سازمان آمادگی دارد با هماهنگی اداره کل نوسازی مدارس به طور رایگان از کلیه مدارس ابتدایی استان بازدید وگزارشی از وضعیت آن ها تهیه کند.

در این دیدار، مدیر نظام فنی و اجرایی و مدیر آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران واحدهای آموزش و خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان حاضر بودند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ خرداد ۹۸
533 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0