افزایش تولیدات کشاورزی از طریق بذر گواهی شده معاون آموزشی فنی و پژوهشی نظام مهندسی کشور

افزایش تولیدات کشاورزی از طریق بذر گواهی شده

معاون آموزشی فنی و پژوهشی نظام مهندسی کشور از افزایش بیست و پنج درصدی تولیدات کشور از طریق بذر سالم و گواهی شده خبر داد.

کد خبر: 190723007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱ مرداد ۹۸ - ۱۲:۰۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاون آموزشی فنی و پژوهشی نظام مهندسی کشور از افزایش بیست و پنج درصدی تولیدات کشور از طریق بذر سالم و گواهی شده خبر داد.

افزایش تولیدات کشاورزی از طریق بذر گواهی شده

افزایش تولیدات کشاورزی از طریق بذر گواهی شده

تولیدات کشاورزی از طریق بذر گواهی  شده افزایش یافت

 

اسدالله ابراهیمی روز ۳ شنبه در حاشیه تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی کشاورزی ویژه بهره برداران پیشرو کشور، بیان کرد: تقویت حوزه بذر و نشاء به معنی ارتقاء شرایط فعالیت‌ های زیرساختی حوزه کشاورزی است که در این راستا شاهد افزایش بیست و پنج درصدی از ناحیه بذر سالم هستیم.

وی اظهار داشت: برای توسعه بذر کشاورزی لازم است سازمان نظام مهندسی رسالت خود را که افزایش دانش و تکنولوژی، هم چنین ساماندهی مهندسین کشاورزی است به انجام برساند.

معاون فنی، پژوهشی و آموزشی سازمان نظام مهندسی تصریح کرد: تکنولوژی‌ های نوین کشاورزی و کارشناسی در حوزه کاشت، داشت و برداشت طی تفاهم نامه‌ای با مرکز آموزش امام خمینی (رحمه الله) به جامعه هدف خود منتقل می‌ گردد و برگزاری تورهای تخصصی برای واحدهای کشاورزی کمک می‌ کند که این دانش به سایر نقاط نیز منتقل گردد.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: انتقال فناوری نوین کشاورزی، تحت عنوان طرحی برنامه‌ریزی شده با شرکت‌ های دانش بنیان در دستورکار قرار گرفته است؛ توسعه تکنولوژی در کشاورزی کشور مدنظر است.

تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی کشاورزی ویژه بهره برداران پیشرو کشور در مزرعه مرکز آموزش عالی امام خمینی (رحمه الله) مشکین دشت فردیس با مشارکت بخش خصوصی برگزار گردید.
منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ مرداد ۹۸
634 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0