برگزاری آئین تقدیر هیأت رئیسه سازمان استان مازندران از بانوان همکار  عضو هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان آمل

افزایش تعداد مهندسان ساختمان در مازندران

عضو هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان آمل گفت:افزایش تعداد مهندسان دارای پروانه و تازه فارغ التحصیل شده از مشکلات حوزه نظام مهندسی است.

کد خبر: 8538 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ اسفند ۹۵ - ۱۱:۵۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،عضو هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان آمل گفت:افزایش تعداد مهندسان دارای پروانه و تازه فارغ التحصیل شده از مشکلات حوزه نظام مهندسی است.افزایش تعداد مهندسان ساختمان در مازندران

افزایش تعداد مهندسان ساختمان در مازندران

سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران

افزایش تعداد مهندسان ساختمان در مازندران

فرشید لیتکوهی  افزایش تعداد مهندسان دارای پروانه و تازه فارغ التحصیل شده را از مشکلات حوزه نظام مهندسی دانست و گفت: با توجه به اینکه میزان ساخت و ساز هم گسترش نیافته است و با گذشت زمان مشکل بیشتر می شود.
رئیس نظام مهندسی ساختمان آمل با بیان اینکه نظام مهندسی باید حوزه های جدیدی برای فعالیت مهندسان فراهم کند، خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه وارد کردن میدان های آماده تولید بتن و نظارت مهندسان برروی آن ها یکی از راه های ایجاد اشتغال است.
وی با اشاره به اینکه درحال حاضر بتن آماده می دهند و در بخش ساخت آن نیز هیچ نظارتی صورت نگرفته است، تصریح کرد: در بسیاری از مواقع بتن ساخته شده مقاومت کافی ندارد، حوزه دیگر معادن شن و ماسه است که در اختیار مهندسین نیست و کنترل و نظارت نیز صورت نمی گیرد.


عضو هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان آمل افزود: اگر آزمایشات مربوط به شن و ماسه در معادن صورت گیرد، شاید کیفیت مطلوب و حتی استاندارد لازم برای ساخت بتن را نداشته باشد و تعداد محدودی معدن با رعایت استانداردها پیدا می شود.
لیتکوهی با بیان اینکه ششمین دوره انتخابات هیات رئیسه نظام مهندسی ساختمان شهرستان ها برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات رشته های مختلف اعضای نظام مهندسی ساختمان حضور داشتند.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان آمل بیش از ۵۰۰ مهندس، دارای پروانه هستند، تصریح کرد: در این دوره از انتخابات، ۵ نفر به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.

 

منبع: ایسنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ اسفند ۹۵
960 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0