افزایش تعامل شهرداری و نظام مهندسی برای ارایه خدمات به شهروندان افزایش تعامل شهرداری و نظام مهندسی برای ارایه خدمات به شهروندان

افزایش تعامل شهرداری و نظام مهندسی برای ارایه خدمات به شهروندان

افزایش تعامل شهرداری و نظام مهندسی برای ارایه خدمات به شهروندان ، در دیدار شهردار سمنان با اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مطرح شد

کد خبر: 000911001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ آذر ۰۰ - ۹:۵۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، افزایش تعامل شهرداری و نظام مهندسی برای ارایه خدمات به شهروندان ، در دیدار شهردار سمنان با اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مطرح شد

افزایش تعامل شهرداری و نظام مهندسی برای ارایه خدمات به شهروندان

افزایش تعامل شهرداری و نظام مهندسی برای ارایه خدمات به شهروندان
شهردار سمنان بیان داشت:
افزایش تعامل شهرداری و نظام مهندسی برای ارایه خدمات به شهروندان
شهردار سمنان در دیدار با اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بر ضرورت تعامل سازنده و هم‌افزایی بیشتر بین شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان در جهت پیشبرد امور مدیریت شهری و تقویت ارائه خدمات به شهروندان تأکید کرد.
سیدعلی مرتضی نژاد در نشست با اعضای هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان که امروز در سالن شهید بابایی شهرداری سمنان برگزار گردید، ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی اداری و تعامل شهرداری و این سازمان در پیشبرد اهداف مشترک و امور مدیریت شهری و تقویت ارائه خدمات به شهروندان، بیان داشت: تعامل و همکاری ۲ طرفه میان شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان به علت جایگاه و نقش هر دو ارگان در ساخت و ساز و نوع ارتباط با شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
مرتضی نژاد ادامه داد: اگر بین ۲ دستگاه شهرداری و نظام مهندسی ارتباط منطقی حاکم شود، شاهد بهبود وضعیت ساخت و سازها در سطح شهرهای استان از نظر زیباسازی سیمای شهری و رعایت مقررات ملی ساختمان و مهم‌تر از همه، تکریم ارباب رجوع خواهیم بود.
وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه جدید در حوزه معاونت معماری و شهرسازی شهرداری سمنان با نام «سامانه اخذ الکترونیکی تأیید پیش‌نویس پروانه احداث بنا»، گفت: با استفاده از این نرم‌افزار، پروسه زمان‌بر اخذ تاییدیه‌های مربوط به صدور پروانه، به کوتاه‌ترین زمان ممکن کاهش یافته است که با در نظر داشتن شرایط و الزامات بهداشتی جامعه کمک شایانی به کاهش یا حذف مراجعات حضوری شهروندان متقاضی صدور پروانه با مهندسان و تأیید کنندگان پیش‌نویس ‌های پروانه احداث خواهد کرد.
معرفی سامانه «سمنان من»، نحوه ارائه خدمات مهندسی به اعضای سازمان نظام مهندسی، نحوه ارائه خدمات آتش نشانی و ضرورت انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه از مهم‌ترین موارد مطرح شده در این نشست بود.
منبع: ایمنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ آذر ۰۰
365 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0