گنجاندن مقررات ملی ساختمان در دروس دانشگاهی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

گنجاندن مقررات ملی ساختمان در دروس دانشگاهی و تکمیل و راه اندازی سامانه آموزش و پژوهش

در دیدار هیئت‌ رئیسه سازمان با اعضای کمیته آموزش که در محل سازمان برگزار گردید، ضمن بررسی سیاست ‌های ساختاری سازمان در زمینه ارائه خدمات آموزشی به مهندسین عضو، مهم ‌ترین راه‌کارهای افزایش سطح کیفی آموزش‌ های تخصصی و موضوعات مرتبط با کنترل نظارت بر مجریان آموزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر: 980328011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۸ - ۷:۴۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،در دیدار هیئت‌ رئیسه سازمان با اعضای کمیته آموزش که در محل سازمان برگزار گردید، ضمن بررسی سیاست ‌های ساختاری سازمان در زمینه ارائه خدمات آموزشی به مهندسین عضو، مهم ‌ترین راه‌کارهای افزایش سطح کیفی آموزش‌ های تخصصی و موضوعات مرتبط با کنترل نظارت بر مجریان آموزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گنجاندن مقررات ملی ساختمان در دروس دانشگاهی

گنجاندن مقررات ملی ساختمان در دروس دانشگاهی

گنجاندن مقررات ملی ساختمان در دروس  دانشگاهی و تکمیل و راه اندازی سامانه آموزش و پژوهش

در این دیدار فرشیدرضا حقیقی، رییس سازمان استان، ضمن اشاره به دغدغه‌های صنفی و آموزشی مهندسین عضو، رایزنی هدفمند با دانشگاه‌ ها و مراکز آموزش عالی جهت تدریس مقررات ملی مهندسی و کنترل ساختمان را یادآور شد.
حقیقی در ادامه اظهارات خود، اعطای مجوز به مجریان آموزشی و مدیریت و ساماندهی اصولی روند انتخاب مدرسان از طرف سازمان اشاره کرد.
وی، کنترل و نظارت کیفی و ارائه پیشنهاد‌ات کاربردی در موضوعات آموزشی و پژوهشی را جزو وظایف کمیته آموزش دانست و بر تسریع در تکمیل و راه‌اندازی سامانه آموزش و پژوهش و بهره‌برداری از مقالات کاربردی مهندسین و هم‌چنین نظارت مستمر در روند تشکیل کلاس ‌های ارتقای پایه و ورود به حرفه مهندسی و مدیریت بر روند اجرایی این‌ گونه کلاس‌ ها، به‌ عنوان موضوعات با اهمیت تأکید کرد.
حقیقی، در خاتمه اظهارات خود ارائه گزارشات ماهیانه یا ۳ ‌ماهه از طرف کمیته آموزش به هیئت‌مدیره، با هدف بررسی روند بهبود مستمر سیاست‌ های آموزشی سازمان را خواستار گردید.

در این جلسه، مشترک هر کدام اعضای کمیته آموزش، ضمن بیان عملکرد دوره گذشته خود و اهداف و سیاست‌ های اتخاذ شده، به بیان دیدگاه‌ ها و پیشنهاد‌ات خود با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر آموزشی پرداختند.

گنجاندن مقررات ملی ساختمان در دروس دانشگاهی

اشاره به سطح اختیارات کمیته آموزش، دسترس‌پذیر بودن سامانه آموزش و پژوهش از طریق کارتابل مهندسان عضو کمیته و هم‌چنین به‌روزرسانی تارنمای سازمان جهت تسهیل در گزارش‌گیری و مدیریت بر روند اجرایی دوره‌های آموزشی، مواردی از پیشنهاد‌های اعضای این کمیته بود.

در خاتمه، از زحمات اعضای کمیته آموزش دوره هفتم تقدیر و قدردانی به عمل آمد و احکام جدید برای دوره هشتم در حضور هیئت رئیسه سازمان تحویل کمیته آموزش شده است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ خرداد ۹۸
532 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0