عدم کفایت زیر ساختهای رفسنجان برای حمایت کشاورزان فرماندار رفسنجان بیان داشت:

عدم کفایت زیر ساختهای رفسنجان برای حمایت کشاورزان

فرماندار رفسنجان در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات نظام مهندسی کشاورزی رفسنجان با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، تصریح کرد: حضور و نقش بخش غیردولتی در تمام زمینه ها اگر تعریف شود و قوانین و مقررات آن را پشتیبانی کند معجزه آفرین است.

کد خبر: 190731010 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ مرداد ۹۸ - ۲:۰۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،فرماندار رفسنجان در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات نظام مهندسی کشاورزی رفسنجان با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، تصریح کرد: حضور و نقش بخش غیردولتی در تمام زمینه ها اگر تعریف شود و قوانین و مقررات آن را پشتیبانی کند معجزه آفرین است.

عدم کفایت زیر ساختهای رفسنجان برای حمایت کشاورزان

عدم کفایت زیر ساختهای رفسنجان برای حمایت کشاورزان

زیر ساختهای رفسنجان برای حمایت  کشاورزان کافی نسیت

مجید فصیحی هرندی تصریح کرد: در شهرستان رفسنجان با کشاورزانی سروکار داریم که سالها با سختی در عرصه کشاورزی گام برداشتند نیمی از ارزآوری صادرات غیرنفتی را تولید کردند ولی متأسفانه هیچ حمایت خاصی از کشاورزانی که دچار مشکل شده اند نشده حتی امهال وامهای کشاورزی با خون جگر صورت گرفت.
فرماندار رفسنجان ادامه داد: بسیاری از کشاورزان معتبر دچار مشکل شدند، تحریمها هم مزید بر علت شد هم چنین گردش مالی در شهرستان هم به حداقل رسید.
وی با اشاره به این که بسیاری از اماکن و زیرساختهای شهرستان توسط خیران ایجاد شده، تصریح کرد: ولی آن چه می بایست برای حمایت کشاورزان امروز جوابگو باشد صورت نگرفته است.

عدم کفایت زیر ساختهای رفسنجان برای حمایت کشاورزان

فرماندار رفسنجان خاطر نشان ساخت: نظام مهندسی کشاورزی میتواند در راستای آموزش، نظارت و استفاده از دانش در عرصه کشاورزی کمک خاصی برای کشاورزان باشد روابط کارشناسان با مهندسان تعریف گردد و قوانین و مقررات تدوین شود تا کشاورزان قبل از مراجعه به هر بخش به نظام مهندسی مراجعه کنند.
منبع: راه آرمان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ مرداد ۹۸
1063 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0