گزارش روند پرداخت دستمزدگزارش روند پرداخت دستمزد پرداخت دستمزد

گزارش روند پرداخت دستمزد

با گذشت بیش از ۱ ماه از دستورالعمل تسهیل روال اجرایی در جهت کوتاه شدن زمان فرایند پرداخت دستمزد ناظران از طرف رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران، که توسط خزانه دار سازمان بصورت ویژه پیگیری می شود. مشاهدات میدانی نشان دهنده اجرای کامل بند های اول و دوم دستور العمل مذکور شده است به طوری که در طی هفته گذشته روند اجرایی پرداخت دستمزد ناظران از مدت زمان سی الی چهل روزه که پیش از ابلاغ این دستور العمل روال کاری معمول در سازمان بوده به کم تر از ده روز  تقلیل یافته است و در مواردی حتی پرداخت دستمزد مهندسان ناظر در مدت پنج روز نیز انجام گرفته است.

کد خبر: 970517004 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷ - ۱۱:۳۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران،با گذشت بیش از ۱ ماه از دستورالعمل تسهیل روال اجرایی در جهت کوتاه شدن زمان فرایند پرداخت دستمزد ناظران از طرف رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران، که توسط خزانه دار سازمان بصورت ویژه پیگیری می شود. مشاهدات میدانی نشان دهنده اجرای کامل بند های اول و دوم دستور العمل مذکور شده است به طوری که در طی هفته گذشته روند اجرایی پرداخت دستمزد ناظران از مدت زمان سی الی چهل روزه که پیش از ابلاغ این دستور العمل روال کاری معمول در سازمان بوده به کم تر از ده روز  تقلیل یافته است و در مواردی حتی پرداخت دستمزد مهندسان ناظر در مدت پنج روز نیز انجام گرفته است.

گزارش روند پرداخت دستمزدگزارش روند پرداخت دستمزد

گزارش روند پرداخت دستمزد

گزارش روند پرداخت  دستمزد

در آینده نزدیک با هماهنگیهای انجام شده با سایر بخش های ذی ربط توسط خزانه دار سازمان مدت زمان پرداخت دستمزد مهندسان ناظر به کم تر از ۱ روز خواهد رسید.
طبق نظر معاونت مالی و پشتیبانی سازمان سرعت بخشیدن به امر پرداخت دستمزد ناظران سبب کاهش پنجاه درصدی مراجعات و پیگیری های تلفنی اعضا در طی ۳ هفته گذشته شده است.
وی عنوان داشت: معدود مواردی که دچار مشکل شده و با تاخیر پرداخت آن ها صورت گرفته مربوط به اشکال در سیستم نرم افزاری بوده است که اشکال مذکور نیز با کمک همکاران معاونت برنامه ریزی و سیستم های سازمان بررسی و عملیات رفع مشکل در دستورکار آن معاونت قرار گرفته است.

گزارش روند پرداخت دستمزد

افشار خاطر نشان کرد: با اجرای موفقیت آمیز این پروژه، در حال حاضر توافق لازم بین معاونت های خدمات مهندسی و امور دفاتر با معاونت مالی و پشتیبانی در جهت تسهیل در امر استرداد وجه مالکین صورت گرفته که در آینده نزدیک روال عملیاتی آن ابلاغ خواهد شد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته طلائی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مرداد ۹۷
1303 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0