در صورت رخ‌ دادن زلزله بزرگ در شهر قم با مشکلات زیادی مواجه میگردیم معاون شهردار قم بیان کرد:

در صورت رخ‌ دادن زلزله بزرگ در شهر قم با مشکلات زیادی مواجه میگردیم

معاون شهردار قم عنوان کرد: در صورت رخ‌ دادن زلزله بزرگ در شهر قم با مشکلات زیادی مواجه می ‌شویم؛ چرا که دویست هزار خانواده در این شهر زندگی میکنند که تامین اسکان موقت آن ها بنظر می ‌رسد کاری غیر ممکن است.

کد خبر: 960915006 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ آذر ۹۶ - ۳:۲۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، معاون شهردار قم عنوان کرد: در صورت رخ‌ دادن زلزله بزرگ در شهر قم با مشکلات زیادی مواجه می ‌شویم؛ چرا که دویست هزار خانواده در این شهر زندگی میکنند که تامین اسکان موقت آن ها بنظر می ‌رسد کاری غیر ممکن است.در صورت رخ‌ دادن زلزله بزرگ در شهر قم با مشکلات زیادی مواجه میگردیم

در صورت رخ‌ دادن زلزله بزرگ در شهر قم با مشکلات زیادی مواجه میگردیم

در صورت رخ‌ دادن زلزله بزرگ در شهر قم با مشکلات زیادی مواجه میگردیم

در صورت رخ‌ دادن زلزله بزرگ در شهر قم با مشکلات زیادی مواجه میگردیم

سید امیر سامع با بیان این که حضور حوزه نظارت در عرصه ساخت و ساز باید بیش تر شود، گفت: در راستای تحقق این هدف باید از ظرفیت نظام مهندسی بصورت گسترده‌ تر استفاده گردد.
سامع از ضرورت هماهنگی دستگاه ‌های مختلف اجرایی در راستای امدادرسانی در هنگام بحران یاد کرد و ادامه داد: باید بتوانیم اختیارات مورد نیاز را به سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی واگذار کنیم تا این سازمان بتواند بشیوه مطلوب به رسالت خود در هنگام حادثه عمل کند.
وی با توجه به تلاش ‌های انجام شده برای تقویت مدیریت بحران و افزایش ایمنی در شهر قم، عنوان داشت: سعی می‌ کنیم تا از رخدادهای تاسف ‌بار تجربیات لازم را کسب کنیم تا خسارت‌ های رخدادهای آینده را کاهش دهیم.
سامع از اعزام تیم ‌های کارشناس مدیریت بحران و سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به مناطق زلزله‌ زده غرب کشور یاد کرد و افزود: پیش از وقوع حادثه باید برنامه مورد نیاز برای کاهش خسارت ‌ها را در نظر داشته باشیم تا بتوانیم با عمل به آن صحیح‌ترین اقدامات را دنبال کنیم.
وی، به برگزاری مانورهای مختلف با محوریت مدیریت بحران و کاهش خسارت ‌های ناشی از حوادث طبیعی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: ستاد مدیریت بحران مناطق ۸ گانه شهرداری قم تشکیل شده است و در همه مناطق مانور مورد نیاز را اجرا کرده ‌ایم.

در صورت رخ‌ دادن زلزله بزرگ در شهر قم با مشکلات زیادی مواجه میگردیم


معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم یاد آور شد: در صورت رخ‌ دادن زلزله بزرگ در شهر قم با مشکلات زیادی مواجه می ‌شویم؛ چرا که دویست هزار خانواده در این شهر زندگی می‌ کنند که تامین اسکان موقت آن ها بنظر می‌ رسد کاری غیر ممکن است.
سامع با اشاره به این که در بوستان‌ های شهر قم ظرفیت اسکان ده هزار نفر در نظر گرفته شده است، مطرح کرد: ۵ سالن چند منظوره مدیریت بحران و برخی از بوستانها را داریم ولی با این امکانات نمی ‌توانیم پاسخ گوی اسکان موقت همه شهروندان باشیم.
وی ابراز داشت: باید در راستای تامین امکانات و بسترهای مورد نیاز قدم‌های مطلوب ‌تری برداشته شود تا بتوانیم به نتایج مورد نظر برسیم.
منبع : خبرگزاری موج

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی سمنان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آذر ۹۶
993 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0