توسط عضو شورای اسلامی شهر تهران

تاکید بر همکاری نزدیک شهرداری تهران و سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران در نشستی با اعضای سازمان نظام مهندسی تهران از خطراتی که تهران را از نظر ساخت و ساز تهدید می کند، سخن گفت.

کد خبر: 7092 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ بهمن ۹۵ - ۳:۱۳ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،عضو شورای اسلامی شهر تهران در نشستی با اعضای سازمان نظام مهندسی تهران از خطراتی که تهران را از نظر ساخت و ساز تهدید می کند، سخن گفت.همکاری نزدیک شهرداری تهران و سازمان نظام مهندسی ساختمان

همکاری نزدیک شهرداری تهران و سازمان نظام مهندسی ساختمان

همکاری نزدیک شهرداری تهران و سازمان نظام مهندسی ساختمان

همکاری نزدیک شهرداری تهران و سازمان نظام مهندسی ساختمان

در این دیدار، محسن سرخو با اشاره به همکاری مناسب شورا و سازمان نظام مهندسی در گودبرداری پروژه ایران زمین بانک زنجانی با هدف مطالعه و تحلیل کامل نحوی اجرای آن، گفت: با در نظر گرفتن ظرفیت های بالقوه قابل قبول سازمان نظام مهندسی ساختمان، این تجربه نشان داد که در صورتی که چنین روندی در دیگر بخش ها نیز ادامه یابد، زمینه همکاری های مناسب مابین شهرداری و نظام مهندسی رخ می دهد.

وی ادامه داد: احتمال دارد که شهرداری تهران از مشارکت در تعداد زیادی از این همکاری ها خودداری نماید، ولی این وظیفه شورای اسلامی تهران است که مانند آنچه در قضیه گودبرداری ها روی داد، شهرداری را موظف به انجام همکاری کند.

عضو شورای‌شهر تهران با اشاره بر ضعف ستاد بحران در حادثه پلاسکو، گفت: با در نظر گرفتن گستره وسیع تهران و خطرات ناشی از آن، باید گفت که در صورت وقوع حادثه ای نباید توقع خاصی از ستاد بحران داشت.
رییس فراکسیون کارگری شورای‌شهر تهران با اشاره بر مصوبات چهارگانه شورا به منظور افزایش و تکمیل سطح تجهیزات آتش نشانی به ویژه در زمینه یگان هوایی، اضافه کرد: پلاسیکو یک ساختمان بود و در صورت حریق در یک محله، چه کار باید کرد؟
منبع: ناطقان

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ بهمن ۹۵
1017 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0