ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان توسط نظام مهندسی ​ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس بیان داشت:

ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان توسط نظام مهندسی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس، ارتقاء کیفی زندگی شهروندان در سراسر فارس خصوصا شهر شیراز را اولویت اعضای این سازمان دانست و لازمه دستیابی به این مهم را تعامل با شهرداری و شورای شهر دانست.

کد خبر: 970929006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ آذر ۹۷ - ۱۰:۵۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس، ارتقاء کیفی زندگی شهروندان در سراسر فارس خصوصا شهر شیراز را اولویت اعضای این سازمان دانست و لازمه دستیابی به این مهم را تعامل با شهرداری و شورای شهر دانست.

ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان توسط نظام مهندسی

ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان توسط نظام مهندسی

ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان توسط  نظام مهندسی

سید مرتضی سیف‌زاده:

، ظهر ۴ شنبه در نشست هم اندیشی اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی فارس با جمعی از اعضای شورا و برخی مدیران شهرداری شیراز، بیان داشت: شوراها بعنوان نمایندگان واقعی مردم در تصمیمات و توسعه شهرها، پتانسیل و ظرفیت خیلی خوبی برای شهرها محسوب می گردند که همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان با این مجموعه طبق همین ظرفیت و توانمندیها میتواند در مباحثی همچون اصول فنی و مهندسی، طراحی، نظارت، و اجرای ساخت و سازها ثمرات خیلی خوبی در حوزه توسعه شهری داشته باشد.
وی :

با یادآوری این که نظام مهندسی فارس سی و سه هزار عضو دارد که نیمی از آن ها در کلانشهر شیراز فعالیت دارند، این سازمان را ظرفیتی مناسب برای دستیابی به اهداف مد نظر شورا و شهرداری در ارتقاء کیفی زندگی شهروندان دانست.
سیف زاده تصریح کرد:

همان گونه که اعضای شورا و مدیران شهرداری در زمینه توسعه شهر نگرانی دارند ما نیز همین نگرانی را داریم و بهمین علت اعلام میکنیم که آماده هستیم تا در زمینه خدمات شهری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان و ارتقاء ساخت و ساز و ایمن سازی ساخت و سازها و مقررات ملی ساختمان همکاری نزدیک تری با شورا و شهرداری شیراز داشته باشیم.

ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان توسط نظام مهندسی

وی گفت:

قطعا انعقاد تفاهم نامه هایی در این زمینه بین هر دو مجموعه میتواند کمک کند که دستیابی به اهداف و برنامه ها با سرعت بیش تر میسر گردد.
رئیس نظام مهندسی فارس، با اشاره به ظرفیتها و پتانسیلهای متنوع کلانشهر شیراز در زمینه سرمایه گذاری خاطر نشان کرد: اگر شورای شهر و نظام مهندسی ساختمان در کنار هم قرار گیرند و پیش روند در این زمینه شاهد اتفاقات خوبی در این شهر خواهیم بود.
وی:

با عنوان این که نظام مهندسی فارس برای تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری و تلاش برای جذب سرمایه گذار آماده همکاری است، فرهنگ را از مهم ترین عرصه‌ها برای سرمایه‌گذاری دانست و ضرورت توجه به احداث فضاهای فرهنگی و هنری متناسب با شان و جایگاه شیراز، را یادآور شد.
پوراسدی _ عضو سازمان نظام مهندسی استان فارس نیز در این نشست اظهار داشت: این سازمان بواسطه تخصص موجود و تنوع رشته‌های تخصصی موجود و اختیارات قانونی می ‌تواند یاور شورا و شهرداری باشد.
وی :

پیشنهاد داد که در قالب تفاهم نامه‌ای زمینه استفاده از توانمندی ‌ها و اختیارات قانونی نظام مهندسی، قدرت اجرایی شهرداری و توان قانونگزاری شورای شهر، برای بهبود شاخص‌ های ساخت و ساز و توسعه شهری شیراز فراهم گردد.

ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان توسط نظام مهندسی
منبع: پیام فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ آذر ۹۷
729 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0