ارتقای کیفیت، ایجاد اشتغال و توسعه صادرات محور فعالیت‌ های هبلکس رضوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی

ارتقای کیفیت، ایجاد اشتغال و توسعه صادرات محور فعالیت‌ های هبلکس رضوی است

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به این که ارتقای کیفیت، ایجاد اشتغال و توسعه صادرات محور فعالیت ‌های کارخانه هبلکس رضوی است، بیان کرد:هبلکس رضوی از محصولات مورد تایید سازمان نظام مهندسی کشور است که از لحاظ ماندگاری و مقاومت در رده اول قرار دارد.

کد خبر: 960921012 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶ - ۲:۳۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به این که ارتقای کیفیت، ایجاد اشتغال و توسعه صادرات محور فعالیت ‌های کارخانه هبلکس رضوی است، بیان کرد:هبلکس رضوی از محصولات مورد تایید سازمان نظام مهندسی کشور است که از لحاظ ماندگاری و مقاومت در رده اول قرار دارد.ارتقای کیفیت، ایجاد اشتغال و توسعه صادرات محور فعالیت‌ های هبلکس رضوی

ارتقای کیفیت، ایجاد اشتغال و توسعه صادرات محور فعالیت‌ های هبلکس رضوی

ارتقای کیفیت، ایجاد اشتغال و توسعه صادرات محور فعالیت‌ های هبلکس رضوی

ارتقای کیفیت، ایجاد اشتغال و توسعه  صادرات محور فعالیت‌ های هبلکس رضوی است

سید مرتضی بختیاری در بازدید از کارخانه هبلکس رضوی مشهد ادامه داد: ارتقاء کیفیت محصولات با برقراری ارتباط و تعامل سازنده با مرکزهای دانشگاهی و تحقیقاتی کشور، توسعه صادرات و بازرگانی محصول به خارج و ایجاد اشتغال پایدار را بعنوان مهمترین اولویتها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دنبال میکنیم.
بختیاری افزود: اکنون محصول هبلکس رضوی در سه کارخانه در شهرهای مشهد مقدس، بیرجند و ورامین تولید می گردد و برای سیصد و پنجاه نفر بصورت مستقیم و سه هزار نفر بصورت غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تاکیدات تولیت معزز آستان قدس رضوی مبنی بر تولید محصولات با کیفیت و فاخر در کارخانه های منتسب به آستان مقدس حضرت رضا(علیه السلام)، تصریح کرد: توجه جدی به واحدهای تحقیق و توسعه و ارتباط با مراکز دانش بنیان و نخبگان و پژوهشگران میتواند در ارتقاء محصولات و توسعه بازارهای داخلی و بین المللی تحول ایجاد کند.

ارتقای کیفیت، ایجاد اشتغال و توسعه صادرات محور فعالیت‌ های هبلکس رضوی


وی، از زحمات و تلاشهای مدیریت، پرسنل و کارگران خدوم کارخانه های تولید هبلکس رضوی تقدیر کرد و افزود: برآیند و نتیجه این اقدامات، افتخاری برای تولید ملی است و میهن اسلامی مان را به سمت تعالی و توسعه هرچه بیش تر رهنمون خواهد کرد.
در این بازدید، مدیرعامل سازمان عمران و توسعه رضوی و عضوهای هیئت مدیره کارخانجات هبلکس رضوی به ارائه گزارش حول اقدامات صورت گرفته در حوزه های تولید و بازرگانی پرداختند.
منبع : قدس آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ آذر ۹۶
871 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0