بهبود وضعیت صنعت ساختمان استان یزد، مرهون حمایت مسئولین ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

بهبود وضعیت صنعت ساختمان استان یزد، مرهون حمایت مسئولین

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد خواستار حمایت مسئولین در حوزه ساخت و سازجهت بهبود وضعیت صنعت ساختمان استان یزد گردید.

کد خبر: 980204014 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۹۸ - ۵:۲۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد خواستار حمایت مسئولین در حوزه ساخت و سازجهت بهبود وضعیت صنعت ساختمان استان یزد گردید.

بهبود وضعیت صنعت ساختمان استان یزد، مرهون حمایت مسئولین

بهبود وضعیت صنعت ساختمان استان یزد، مرهون حمایت مسئولین

بهبود وضعیت صنعت ساختمان  استان یزد، مرهون حمایت مسئولین

مهدی سالاری، در دیدار با موسوی بیوکی، نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خسارت سیل اخیر در کشور بیان کرد: در صورت وقوع سیل دراج استان یزد با توجه به ساخت و سازهای غیرمجاز و عدم وجود متولی در این بخش، خسارات جبران ناپذیري به استان وارد می گردد.
وی، با اعلام ظرفیت خوب سازمان در زمینه ساخت و ساز خواستار فعال کردن شورای مسکن، ایجاد طرح بازآفرینی شهری، هم‌چنین مشخص کردن سهم استان یزد از سهمیه مسکنهای اجتماعی کشور شد.
سالاری، در مورد موضوع قانون نظام مهندسی، اصلاحیه های آن، هم‌چنین انتخابات پیش رو و همراهی شورای مرکزی با هیئت مدیره جدید سازمان توضیحاتی را ارائه کرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، موضوع پی‌گیری اخذ مجوز لازم از سازمان ملی زمین و مسکن جهت واگذاری مجموعه کارخانه درخشان جهت استقرار نهادهای مرتبط در امر ساخت و ساز و موضوع تفاهم نامه فی ما بین شهرداری، راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی و پارک علم و فن آوری را عنوان کرد و خواستار همکاری مسؤولین در این زمینه گردید.

بهبود وضعیت صنعت ساختمان استان یزد، مرهون حمایت مسئولین

موسوی بیوکی، نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی نيز با اعلام حمایت از سازمان نظام مهندسی ادامه داد: در پیش نویس جدید قانون نظام مهندسی به مراتب استقلال بیشتری به سازمان نظام مهندسی داده شده است که این موضوع فرصت مناسبی را برای ایفای نقش سازمان در امر ساخت و ساز فراهم میکند.
موسوی بیوکی خاطر نشان کرد: با توجه به بودجه سال نود و هشت كل کشور و تبصره نوزدهم مصوبه واگذاری بخشی از پروژه های دولتی به بخش خصوصی، فرصت مناسبی برای فعالیت بهتر و بیشتر سازمان نظام مهندسی ایجاد می گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اردیبهشت ۹۸
505 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0