اجرای برنامه ‌های آموزش ‌های حرفه‌ای و تکمیلی در اولویت سازمان فروغی، نماینده هیئت مدیره در کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

اجرای برنامه ‌های آموزش ‌های حرفه‌ای و تکمیلی در اولویت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

نماینده هیئت مدیره در کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد که در جلسه تخصصی مهندسان رشته عمران بمناسبت هفته مهندسی سخن میگفت، عزم سازمان را برای ارائه آموزشهای حرفه ای و تکمیلی (و نه تکرار آموزش ‌های دانشگاهی برای مهندسان) تشریح کرد.

کد خبر: 971209010 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ اسفند ۹۷ - ۴:۱۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،فروغی، نماینده هیئت مدیره در کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد که در جلسه تخصصی مهندسان رشته عمران بمناسبت هفته مهندسی سخن میگفت، عزم سازمان را برای ارائه آموزشهای حرفه ای و تکمیلی (و نه تکرار آموزش ‌های دانشگاهی برای مهندسان) تشریح کرد.

اجرای برنامه ‌های آموزش ‌های حرفه‌ای و تکمیلی در اولویت سازمان

اجرای برنامه ‌های آموزش ‌های حرفه‌ای و تکمیلی در اولویت سازمان

اجرای برنامه ‌های آموزش ‌های حرفه‌ای  و تکمیلی در اولویت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

وی ادامه داد: برای دانش آموختگان دانشگاهها نیز دوره های کارآموزی با همکاری دانشکده عمران دانشگاه یزد پیش بینی شده که تجربه و تخصص آن ها را برای ورود به حرفه ارتقا میبخشد.
عضو هیئت مدیره سازمان، هم‌چنین از برگزاری دوره های ویژه ورود به حرفه، ارتقاء و تمدید پایه خبر داد.
به گفته وی، برگزاری دوره های آموزش مجازی، دوره آموزش ویژه مالکان و جلسات و سمینارهای تخصصی نیز در دستور کار سازمان قرار دارد. طبق این اساس، نظام مهندسی ساختمان استان یزد نظر دارد. دوره های آموزشی اختصاصی برای کارمندان فنی ادارات نیز برگزار کند که در این زمینه هماهنگی ‌های اولیه با دستگاههای مربوطه صورت پذیرفته است.

اجرای برنامه ‌های آموزش ‌های حرفه‌ای و تکمیلی در اولویت سازمان

در دومین جلسه تخصصی مهندسان عضو که بمناسبت هفته مهندس در مجتمع آموزشی فرهنگیان برگزار گردید، اساتید رشته عمران به بیان مطالب تخصصی و ارائه تجربیات خود پرداختند در این جلسه که با همکاری شرکت سورنا برگزار گردید، نمایشگاهی از تجهیزات و تولیدات مرتبط با رشته تخصصی عمران نیز دایر شد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اسفند ۹۷
482 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0