اجرایی نمودن الزام به کارگیری مجری ذی صلاح برق همایش مهندسان برق

برگزاری همایش مهندسان برق با عنوان “اجرایی نمودن الزام به کارگیری مجری ذی صلاح برق”

همایش مهندسان برق با عنوان "اجرایی نمودن الزام به کارگیری مجری ذی صلاح برق" برگزار گردید

کد خبر: 970918010 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ آذر ۹۷ - ۱:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشوربه نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز،همایش مهندسان برق با عنوان “اجرایی نمودن الزام به کارگیری مجری ذی صلاح برق” برگزار گردید

اجرایی نمودن الزام به کارگیری مجری ذی صلاح برق

اجرایی نمودن الزام به کارگیری مجری ذی صلاح برق

برگزاری همایش مهندسان برق با عنوان “اجرایی نمودن الزام به کارگیری مجری ذی صلاح برق”

روز ۴ شنبه چهاردهم آذر ماه نود و هفت گردهمایی مهندسان برق عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با هدف اجرایی کردن به کارگیری پیمانکاران ذی صلاح برق در ساخت و سازهای استان برگزار گردید.

در این همایش، گلپور و رفیعی – اعضای هیات مدیره سازمان در رشته برق و صنوبر – نایب رییس اول سازمان در سخنانی به موضوعات پیرامون اجرایی شدن پیمانکاران ذی صلاح برق پرداختند.

گلپور در این جلسه، ضمن اشاره به توافقات انجام شده در مورد به کارگیری پیمانکاران ذیصلاح، در مورد اهمیت اجرای تاسیسات برقی ساختمان توسط پیمانکاران ذی صلاح و مسوولیت سنگینی که در اثر اجرای ناصحیح تاسیسات برقی توسط افراد بدون صلاحیت گریبانگیر مهندسان ناظر برق خواهد شد، موضوع آموزش پیمانکاران در دوره های گرداوری شده از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان آموزش و فنی و حرفه ای که در طی آن پیمانکاران توسط مربیان مجرب، مطابق مقررات ملی ساختمان آموزش دیده و گواهی نامه صلاحیت دریافت خواهند کرد.
گلپور، آموزش و به کارگیری پیمانکاران ذی صلاح برق را نخستین گام در اجرایی شدن پیمانکاران ذی صلاح برق دانست.

رفیعی

نیز در اظهاراتی با اشاره به توافقات انجام گرفته با مسوولین استان و مجموعه مدیریت شهری، اجرایی کردن الزام به کارگیری از پیمانکاران ذی صلاح برق را یک پروسه تدریجی دانست که حصول به نتایج مطلوب در آن مستلزم تلاش و پیگیری مهندسان ناظر برق است.

اجرایی نمودن الزام به کارگیری مجری ذی صلاح برق

عضو هیات مدیره سازمان،

با تاکید بر مفاد قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، سرعت موفقیت در این طرح را به جدیت مهندسان وابسته دانست چرا که بدین منظور باید در میان سازندگان و بهره برداران ساختمان فرهنگ سازی گردد.
صنوبر نیز در اظهاراتی ضمن تمجید از هوشمندی مهندسان برق با اشاره به تلاشهای انجام گرفته در سال های گذشته به منظور فرهنگ سازی برای اجرای قوانین مرتبط با ساخت و ساز، مقاومت اولیه در این مسیر را امری بدیهی ذکر کرد که با هماهنگی و همدلی مهندسان، بعد از مدتی برطرف خواهد شد.
در ادامه اعضای هیات مدیره به پرسش ها و ابهامات مهندسان حاضر پاسخ گفتند و از مهندسان دعوت کردند تا در صورت تمایل زمینه های همکاری خود را با هیات مدیره رشته برق اعلام کنند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته نقره ای آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ آذر ۹۷
820 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0