اجرایی شدن دستورالعمل های وزارت راه و شهرسازی در نظام مهندسی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی بیان کرد؛

اجرایی شدن دستورالعمل های وزارت راه و شهرسازی در نظام مهندسی

نشست ریاست سارمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در آیین اعطای اعتبار نامه اعضای هیات مدیره دوره هشتم این سازمان با اشاره به شیوه ‌نامه تبصره دو ماده بیست و چهار قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان اظهار داشت؛ به ‌رغم مخالف‌ های وزارت کشور با ابلاغیه این شیوه ‌نامه و آیین‌نامه‌های اجرایی معذالک طبق دستورالعمل‌های وزارت راه و شهرسازی آن را به اجرا در سازمان آوردیم .

کد خبر: 970808009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ آبان ۹۷ - ۱۱:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نشست ریاست سارمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در آیین اعطای اعتبار نامه اعضای هیات مدیره دوره هشتم این سازمان با اشاره به شیوه ‌نامه تبصره دو ماده بیست و چهار قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان اظهار داشت؛ به ‌رغم مخالف‌ های وزارت کشور با ابلاغیه این شیوه ‌نامه و آیین‌نامه‌های اجرایی معذالک طبق دستورالعمل‌های وزارت راه و شهرسازی آن را به اجرا در سازمان آوردیم .

اجرایی شدن دستورالعمل های وزارت راه و شهرسازی در نظام مهندسی

اجرایی شدن دستورالعمل های وزارت راه و شهرسازی در نظام مهندسی

دستورالعمل‌ های وزارت راه و شهرسازی در نظام  مهندسی استان اجرايی شده است

حسین کامران دیسفانی که عملکرد فعالیت ‌های هیات ‌مدیره دوره هفتم سازمان را تشریح میکرد، گفت: فعالیتهای ۳ سال گذشته سازمان هوشمند سازی، شفاف ‌سازی، چابک ‌سازی بخشهای اداری و کاهش بیست درصدی کارمندان سازمان، حذف فرآیند بررسی نقشه‌ها و‌ پخش مستقیم نشست های هیات‌مدیره از طریق اتاق شیشه‌ای است.
وی، احیای کمیسیون رفع اختلافات بین کارفرما و مجری، راه اندازی آموزش مجازی و برگزاری گردهمایی ها، دوره ها و کلاس های آموزشی در جهت ارتقای دانش مهندسان و اجرای قانون نظارت بر حسن انجام کار و مراجعه سیستمی ارباب رجوع و برای شفاف سازی فعالیتهای مهندسی که اثر انگشت ۸ هزار مهندس تا به حال انجام شده است.
رییس دوره هفتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، راه‌اندازی سامانه جامع ساجام که قابلیت دسترسی برای تمامی مهندسین ساختمان است اشاره کرد و افزود: این سامانه هفته پیش با هدف شفاف سازی روند کار مهندسین و خدمات رسانی به مراجعین کلید خورد.
به گفته کامران با راه‌اندازی این سامانه یکپارچه سازی امور مهندسان و خدمات دفاتر نمایندگیهای شهرستانها به شبکه مرکزی سازمان متصل گردیده است.
کامران از دیگر اقدامات انجام شده هیات مدیره دوره هفتم داوری ساختمان جدید سازمان را نام برد و از اعضای هیات مدیره دوره هشتم خواست هر چه سریعتر این ساختمان را از محل فروش املاک سازمان آغاز کنند.

اجرایی شدن دستورالعمل های وزارت راه و شهرسازی در نظام مهندسی

رییس هیات مدیره دوره هفتم سازمان که تا به حال ۳ دوره ریاست سازمان را بهعهده داشت، در پایان از خدمات روسا و هیات مدیره و بازرسان دوره پیش سازمان قدردانی کرد و برای هیات مدیره دوره جدید آرزوی موفقیت کرد. این نشست که به ریاست محمدرضا اخوان عبداللهیان _ مدیرکل راه و شهرسازی استان، محمدرضا حسین نژاد _ معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد، اعضای دستگاه نظارت و هیات اجرایی انتخابات و اعضای هیات مدیره دوره های هفتم و هشتم و بازرسان سارمان نیز حاضر بودند، مسعود ریاضی _عضو شورای شهر مشهد خواستار گرداوری آیین نامه داخلی سازمان به مدیریت هوشمند و بهاء دادن به گروه های تخصصی سازمان شد.
در خاتمه مراسم، تکریم و تقدیرنامه اعضای هیات مدیره دوره هفتم و اعتبار نامه ۳ ساله اعضای هیات مدیره دوره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان توسط مدیرکل راه و شهرسازی اعطاء گردید.
سازمان نظام مهندسي سازمان نظام مهندسي ساختمان بيش از سی و هفت هزار مهندس در ۷ رشته ساختمان و بیست و سه دفتر نمايندگي در استان دارد.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

همه آنچه که باید درباره آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی بدانیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ آبان ۹۷
819 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0