اجرای شیوه نامه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در کرج سرپرست شهرداری کرج مطرح کرد:

اجرای شیوه نامه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در کرج

محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به این که شیوه‌ نامه جدید قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان که از طرف وزارت راه و شهرسازی ابلاغ گردیده طرحی ارتقا یافته است که میتواند رفع مشکلات این بخش را موجب میشود، بیان کرد: اجرای این شیوه نامه سلامت اداری را ارتقاء بخشیده و تسریع در ارایه خدمات را بهمراه دارد.

کد خبر: 970408004 تاریخ انتشار: جمعه ۸ تیر ۹۷ - ۱:۱۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور,محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به این که شیوه‌ نامه جدید قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان که از طرف وزارت راه و شهرسازی ابلاغ گردیده طرحی ارتقا یافته است که میتواند رفع مشکلات این بخش را موجب میشود، بیان کرد: اجرای این شیوه نامه سلامت اداری را ارتقاء بخشیده و تسریع در ارایه خدمات را بهمراه دارد.

اجرای شیوه نامه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در کرج

اجرای شیوه نامه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در کرج

اجرای شیوه نامه قانون نظام مهندسی و کنترل  ساختمان در کرج

 

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته در این حوزه، ادامه داد: از زمان ابلاغ شیوه ‌نامه جدید قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، نشست های مختلفی در شهرداری و نظام مهندسی بمنظور اجرای بهتر این طرح برگزار گردیده که نتایج خوبی را نیز بهمراه داشته است.
سرپرست شهرداری کرج با اشاره به این که شهرداری کرج شیوه نامه یاد شده را اجرا کرده که ممکن است با نواقصی همراه باشد، اظهار داشت: بطور قطع درصدد رفع این کاستیها هستیم تا خدمات لازم در اسرع وقت و با کم ترین مشکل به شهروندان ارایه گردد.

اجرای شیوه نامه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در کرج

وی افزود: بواسطه حضور و فعالیت نیروهای متخصص در اغلب کلان شهرها، بحث کنترل و بازرسی ساختمان تا حدود قابل قبولی امکانپذیر است که کرج هم از این قاعده مستثنی نیست ولی آمار مهندسین ناظر در کلانشهر کرج باید احصا و ثبت گردد تا اقدامات این حوزه طبق اطلاعات دقیق پیش برود.
احمدی نژاد، با عنوان این که دولت در مورد اجرای پروژه های شهر کرج نه تنها کمکی به شهرداری نمیکند بلکه بدهی های خود به میزان دویست و سی میلیارد تومان در بخش ارزش افزوده را نیز پرداخت نکرده، تصریح کرد: در حالی بودجه عمرانی کمی برای شهرداری کرج تعیین می گردد که در بسیاری از موارد شهرداری کرج وظایف دولت را در بخش عمران متحمل شده است.
وی، دو تکه شدن شهر کرج بواسطه عبور راه آهن را از دیگر مشکلات این منطقه عنوان کرد و افزود: در حالی نود درصد جمعیت کرج در شهر ساکن هستند که سی درصد اعتبار ارزش افزوده توسط دولت به روستاها در این استان تخصیص داده می گردد.

منبع : پایگاه خبری آئین باور

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ تیر ۹۷
888 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0