تاثیر کم تحریم‌ها بر صنعت ساختمان سازی ریاست سازمان نظام مهندسی استان یزد

تاثیر کم تحریم‌ها بر صنعت ساختمان سازی

ریاست سازمان نظام مهندسی استان یزد بیان کرد: صنعت ساختمان سازی سومین صنعتی است که در تحریم ‌ها کم‌ترین تاثیر را بر خود گرفته است.

کد خبر: 190809003 تاریخ انتشار: جمعه ۱۸ مرداد ۹۸ - ۱۰:۳۹ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی استان یزد بیان کرد: صنعت ساختمان سازی سومین صنعتی است که در تحریم ‌ها کم‌ترین تاثیر را بر خود گرفته است.

تاثیر کم تحریم‌ها بر صنعت ساختمان سازی

تاثیر کم تحریم‌ها بر صنعت ساختمان سازی

تحریم ‌ها کم‌ترین تاثیر را بر  صنعت ساختمان سازی گذاشته است

سالاری، ریاست ساز مان نظام مهندسی استان یزد در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: صنعت ساختمان سازی سومین صنعتی است که در تحریم‌ ها کم‌ترین تاثیر را بر خود گرفته است.

وی ادامه داد: هزینه ساخت و ساز درکشور در سال سی هزار میلیارد تومان برآورد شده  است و صنعت ساختمان سازی میتواند در اشتغال آفرینی تاثیر بسازایی داشته باشد به طوری که هر ساختمان سازی صد و چهارده شغل مستقیم و دویست و شانزده شغل غیر مستقیم ایجاد میکند.

سالاری تصریح کرد: امروز بمناسبت روز خبرنگار و هماهنگی که با خانه‌ی مطبوعات داشتیم میزبان جمع قابل توجهی از خبرنگاران و صاحبان رسانه‌های استان در سازمان نظام مهندسی بودیم.

رئیس ساز مان نظام مهندسی استان یزد اظهارداشت: هدف ما در مرحله‌ی اول قدردانی از عزیزانی بود که در طول سال‌ های گذشته ما را حمایت کردند و اخبار و اطلاع رسانی‌ های سازمان نظام مهندسی را پشتیبانی کردند.

تاثیر کم تحریم‌ها بر صنعت ساختمان سازی

وی ادامه داد:  دیدگاه و برنامه‌های جدید سازمان را برای مقابله با تخلفات و توسعه‌ی ساخت و ساز‌ها در فرایند‌های قانوی را در این نشست مطرح کردیم و درخواست کردیم که به نوعی با توجه به نقش خبرنگاران و اهمیت رسانه و اهمیت اطلاع رسانی به مردم این همکاری را در سال جاری توسعه بدهیم.

وی اظهار داشت: در این جلسه مطرح گردید با ایجاد یک پایگاه خبری در صنعت ساختمان امیدوار هستیم بتوانیم خبرنگاران و مردم را به طور تخصصی با صنعت ساختمان آشنا کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی عمران (محاسبات)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ مرداد ۹۸
574 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0