مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

واریز عیدی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان یزد

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر یزد از واریز مبلغ سه میلیون ریال عیدی به حساب مستمری بگیران این صندوق در استان خبر داد.

کد خبر: 8529 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ اسفند ۹۵ - ۱۱:۳۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مدیر صندوق بیمه اجتماعیکشاورزان، روستائیان و عشایر یزد از واریز مبلغ سه میلیون ریال عیدی به حساب مستمری بگیران این صندوق در استان خبر داد.واریز عیدی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان

واریز عیدی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان

سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد

واریز عیدی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان

«حسن ابراهیمی» در جلسه ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان شهرستان بافق با اشاره به اهداف صندوق بیمه اجتماعی و فعالیت های آن اظهار کرد: جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستاییان به شهرها، کاهش اختلاف طبقاتی و بالابردن سطح زندگی روستائیان، توزیع عادلانه درآمد و تامین امنیت اجتماعی از جمله اهداف این صندوق می باشد.
وی مخاطبان این صندوق بیمه اجتماعی را روستاییان و کشاورزان غیرساکن در روستا، شاغلان فصلی و ساکنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، کارکنان مراکز و شرکت های وابسته به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و رانندگان حمل بار و مسافر روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: دولت ۱۰ درصد حق بیمه و بیمه شدگان تنها ۵ درصد از حق بیمه را براساس سطوح در آمدی که هر ساله به صورت کشوری محاسبه و اعلام می شود، پرداخت می کنند.


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان یزدافزود: از ۸۹ هزار نفر سهمیه ابلاغی برای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان تاکنون بیش از ۱۹ هزار و ۸۰۰ نفر در این صندوق عضو شدند تا از مزایای بازنشستگی، کارافتادگی کلی و فوتی استفاده کنند.
ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در استان یزد ۸۵۵ خانوار در حال دریافت مستمری هستند، گفت: از کل تعداد افرادی که در استان مستمر می گیرند، ۳۰ خانوار مربوط به شهرستان بافق می باشند.

منبع: تابناک

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ اسفند ۹۵
1239 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0