شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران‌شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران  ریاست سازمان نظام مهندسی کشور

شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران‌شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران 

فرج الله رجبی در اجلاس مدیران صنعت ساختمان جنوب کشور از وجود شش میلیون خانه خالی در کشور خبر داد و گفت: عده‌ای این آمار را می ‌دهند تا بگویند در کشور میزان خانه‌های خالی زیاد است ولی من با شنیدن این آمار تنم می ‌لرزد زیرا این آمار به معنی فریز شدن چند صد هزار میلیارد تومان سرمایه است.

کد خبر: 191115003 تاریخ انتشار: جمعه ۲۴ آبان ۹۸ - ۱۰:۳۱ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،فرج الله رجبی در اجلاس مدیران صنعت ساختمان جنوب کشور از وجود شش میلیون خانه خالی در کشور خبر داد و گفت: عده‌ای این آمار را می ‌دهند تا بگویند در کشور میزان خانه‌های خالی زیاد است ولی من با شنیدن این آمار تنم می ‌لرزد زیرا این آمار به معنی فریز شدن چند صد هزار میلیارد تومان سرمایه است.

شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران‌شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران 

شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران‌شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران

شناسایی شش میلیون خانه  خالی در ایران‌شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران 

ریاست سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد:‌ شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران‌شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران

ریاست سازمان نظام مهندسی کشور از وجود شش میلیون خانه خالی در کشور خبر داد.

 

رجبی با عنوان این که تورم شصت تا صددرصدی در بخش مسکن کشور اتفاق افتاده ولی با این وجود صنایع مرتبط راه نیفتاده و سرمایه‌ های مردم به بازار طلا و ارز سوق داده شد، ادامه داد: متاسفانه در تلاطمات اقتصادی چند مدت اخیر بسیاری از سرمایه‌ها نابود گردید و بسیاری افراد که خانه و زندگی خود را فروخته بودند و در بازار طلا و ارز سرمایه‌گذاری کردند که ضرر شدیدی متحمل شدند.

وی با عنوان این که سال آینده ‌‌برای رونق بازار نیازمند سرمایه بخش خصوصی هستیم، ادامه داد: بدون رونق بازار مسکن برنامه دولت برای ایجاد یک میلیون شغل محقق نمی‌گردد بنابراین باید به رونق بازار مسکن بعنوان یک طرح ملی نگاه کرد و دولت باید امنیت سرمایه‌گذاران این حوزه را تامین کند.

شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران‌شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران

رییس سازمان نظام مهندسی کشور به باطل شدن پروانه فعالیتش در سازمان نظام مهندسی توسط وزیر سابق راه اشاره کرد و گفت: پروانه فعالیت من بخاطر اعتراضم به عدم حضور وزیر سابق راه در نشست های کمیسیون عمران در زمان بررسی طرح جامع مسکن لغو گردید، این عدم حضور سبب شد طرح استیضاح را امضا کنم او هم پروانه فعالیت مرا باطل کرد.

منبع: اخبار ساختمان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی عمران (محاسبات)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ آبان ۹۸
865 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0