شناسایی نه هزار و پانصد واجد شرایط انتخابات نظام مهندسی در استان عبدالمحمد زاهدی

شناسایی نه هزار و پانصد واجد شرایط انتخابات نظام مهندسی در استان قزوین

عبدالمحمد زاهدی بیان کرد: بیش از نه هزار و پانصد نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات نظام مهندسی هستند که امیدوار هستیم درصد قابل توجهی از این افراد شرکت کنند.

کد خبر: 970712032 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ مهر ۹۷ - ۸:۳۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عبدالمحمد زاهدی بیان کرد: بیش از نه هزار و پانصد نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات نظام مهندسی هستند که امیدوار هستیم درصد قابل توجهی از این افراد شرکت کنند.

شناسایی نه هزار و پانصد واجد شرایط انتخابات نظام مهندسی در استان

شناسایی نه هزار و پانصد واجد شرایط انتخابات نظام مهندسی در استان

نه هزار و پانصد واجد شرایط انتخابات نظام مهندسی  در استان قزوین شناسایی گردید

استاندار قزوین در حاشیه برگزاری هفتمین  دوره انتخابات نظام مهندسی استان قزوین، گفت: این دوره از انتخابات نظام مهندسی در بازه دو هفته‌ای برگزار می ‌گردد که هر استان‌ یک روز را جهت برگزاری انتخابات مشخص می‌ کند.
زاهدی ادامه داد: بیش از نه هزار و پانصد نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات نظام مهندسی هستند که امیدوار هستیم درصد قابل توجهی از این افراد شرکت کنند.
وی افزود: با تلاش و فعالیت هیئت ‌های اجرایی و نظارتی روند انتخابات از دو ماه گذشته شروع شده و کار‌ها بخوبی در حال انجام است.
استاندار قزوین با عنوان این که انتخابات با نظم خاصی در حال برگزاری است، تصریح کرد: در دنیا تشکل ‌های مردمی و تخصصی بخشی از مسئولیت ‌هایی که حاکمیت به عهده داشته طبق قانون به عهده گرفته و در اجرای امور مشارکت می‌ کنند.
زاهدی ادامه داد: نظارت بر امور دستگاه‌ ها با مشارکت سازمان ‌های مردم نهاد انجام شده و این سازمان‌ ها را در واقع می‌ توان یار و همکار دولت عنوان کرد.
وی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار است و بهمین سبب حضور پرشور در انتخابات از الزامات بشمار می ‌رود.
علی فرخزاد _ معاونت عمرانی استاندار قزوین نیز بیان کرد: ساخت و سازهای غیردولتی که در قالب بخش خصوصی صورت می ‌گیرد مشمول قانون  نظام مهندسی شده و این مهم نشان‌ دهنده جایگاه ویژه این سازمان در جامعه است.

شناسایی نه هزار و پانصد واجد شرایط انتخابات نظام مهندسی در استان

فرخزاد ادامه داد: حسن نظارت در اجرای امور ساختمانی توسط مهندسان سازمان انجام می‌ شود و بهمین منظور باید افراد توانمند در این زمینه فعال باشند.
فرخزاد گفت: اعضای هیات مدیره نظام مهندسی در ارتقاء کیفیت زندگی مردم، استحکام ساختمان‌ ها و ساخت و ساز اثرگذار هستند و مهندسان باید افراد متخصص را انتخاب کنند.
معاون امور عمرانی استاندار قزوین خاطرنشان ساخت: نظام مهندسی بعنوان سیاست‌‌گذار در حوزه مهندسی نقش کلیدی داشته در حالیکه عصاره حدود ده هزار مهندس در استان قزوین در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی خلاصه شده و این انتخابات نقش زیادی در سیاستگذاری بخش ساختمان دارد.
منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

شش اشتباه موثر در عدم قبولی در آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ مهر ۹۷
887 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0