ادعای دانشگاه امام حسین مبنی بر جعلی بودن مدارکم را تکذیب می‌ کنم مهدی هاشمی گفت:

ادعای دانشگاه امام حسین مبنی بر جعلی بودن مدارکم را تکذیب می‌ کنم

در حالیکه دانشگاه امام حسین در نامه‌ای خطاب به حراست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران جعلی بودن مدرک «سید مهدی هاشمی» را اعلام کرده ولی هاشمی جعلی بودن مدرکش را تکذب می‌ کند و مدعی است که این مدرک از دانشگاه امام حسین را اصلا به دستگاه‌ ها ارایه نکرده است.

کد خبر: 970711011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مهر ۹۷ - ۲:۱۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خیری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در حالیکه دانشگاه امام حسین در نامه‌ای خطاب به حراست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران جعلی بودن مدرک «سید مهدی هاشمی» را اعلام کرده ولی هاشمی جعلی بودن مدرکش را تکذب می‌ کند و مدعی است که این مدرک از دانشگاه امام حسین را اصلا به دستگاه‌ ها ارایه نکرده است.

ادعای دانشگاه امام حسین مبنی بر جعلی بودن مدارکم را تکذیب می‌ کنم

ادعای دانشگاه امام حسین مبنی بر جعلی بودن مدارکم را تکذیب می‌ کنم

ادعای دانشگاه امام حسین مبنی بر جعلی  بودن مدارکم را تکذیب می‌ کنم/ اصلا مدرکی از دانشگاه امام حسین ارایه نکرده‌‌ام

بعد از این که «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی پروانه اشتغال بکار مهندسی سید مهدی هاشمی را به علت جعلی بودن مدارک تحصیلات دانشگاهی‌ اش لغو کرد. دانشگاه امام حسین هم که گفته می‌ شود هاشمی مدارک خود را در مقطع کارشناسی از این دانشگاه گرفته، جعلی بودن مدارک را به حراست سازمان نظام مهندسی استان تهران اعلام کرده است. حال این که هاشمی _ ریاست اسبق سازمان نظام مهندسی استان تهران و ریاست کمیسیون عمران دوره نهم مجلس، همه این موضوعات را تکذیب کرد.
هاشمی در پاسخ به این پرسش که دانشگاه امام حسین جعلی بودن مدارک شما را تایید کرده است، شما چه دفاعی از خود دارید؟ بیان کرد: چه کسی مدعی است که دانشگاه امام حسین جعلی بودن مدارک بنده را تایید کرده است؟
وی در پاسخ به این که دانشگاه امام حسین جعلی بودن مدارک شما را رسانه‌ای و به سازمان نظام مهندسی اعلام کرده است،‌ افزود: این مصداق مثل «خودگویی، خودخندی عجب مرد هنرمندی» است و بنده هم ادعای دانشگاه و سازمان نظام مهندسی را تکذیب می ‌کنم.
هاشمی تصریح کرد: دانشگاه باید موضع خود را اعلام کند، دانشگاه امام حسین در حال بررسی است و بنده نمی ‌توانم از جانب آن ها حرفی بزنم.
وی اظهار داشت: بنده اصلا چنین مدرکی را از دانشگاه امام حسین ارایه نکرده‌ام.

ادعای دانشگاه امام حسین مبنی بر جعلی بودن مدارکم را تکذیب می‌ کنم

وی در مورد سوابق تحصیلی خود، ادامه داد: بنده دارای مدرک کارشناسی ارشد پیوسته در رشته مهندسی معماری از دانشگاه آزاد تهران مرکز هستم و در مقطع دکتری هم در رشته عمران تحصیل کرده‌ام.
هاشمی به این پرسش که مدرک دکتری را از کدام دانشگاه دریافت کرده‌اید،‌ پاسخ نداد و خاطر نشان کرد: در دادگاه در این زمینه صحبت می ‌کنم.
منبع : ایلنا

 مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی ترافیکpdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مهر ۹۷
762 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
1 0