نیروی انسانی متخصص سازمان یاری رسان دولت در حل دغدغه های اجتماعی ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران مطرح کرد:

ظرفیت نیروی انسانی متخصص سازمان میتواند یاری رسان دولت در حل دغدغه های اجتماعی و اقتصادی باشد

سیف اله علی نیا در آئین گرامیداشت روز مهندس شهرستانهای جویبار و ساری که با حضور مسئولان شهری و استانی، اعضای هیأت مدیره و مهندسان عضو سازمان برگزار گردید ضمن تبریک روز مهندس و زادروز خواجه نصیر الدین طوسی به جایگاه سازمان در جامعه اشاره کرد و گفت: منابع سازمان نظام مهندسی در سراسر کشور با حمایت و پشتیبانی مهندسان عضو این سازمان تامین میشود و این سازمان به پشتوانه مهندسان خود توانسته بار سنگینی را از دوش دولت بردارد .

کد خبر: 961219015 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ اسفند ۹۶ - ۴:۲۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور  به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ، سیف اله علی نیا در آئین گرامیداشت روز مهندس شهرستانهای جویبار و ساری که با حضور مسئولان شهری و استانی، اعضای هیأت مدیره و مهندسان عضو سازمان برگزار گردید ضمن تبریک روز مهندس و زادروز خواجه نصیر الدین طوسی به جایگاه سازمان در جامعه اشاره کرد و گفت: منابع سازمان نظام مهندسی در سراسر کشور با حمایت و پشتیبانی مهندسان عضو این سازمان تامین میشود و این سازمان به پشتوانه مهندسان خود توانسته بار سنگینی را از دوش دولت بردارد .

نیروی انسانی متخصص سازمان یاری رسان دولت در حل دغدغه های اجتماعی

نیروی انسانی متخصص سازمان یاری رسان دولت در حل دغدغه های اجتماعی

ظرفیت نیروی انسانی متخصص سازمان  میتواند یاری رسان دولت در حل دغدغه های اجتماعی و اقتصادی باشد

علی نیا گفت: سازمان نظام مهندسي مازندران یکی از سازمانهای پيشرو در بين ساير استانها است و عمده فعاليتهاي سازمان در دو بخش كنترل و نظارت پروژه هاي ساختماني در حوزه شهري و بخشي از پروژه هاي روستايي و هم چنين ارتقا دانش فني اعضا كه علاوه بر آموزشهاي ارتقا ، آموزشهاي مهارتي و کارگاهی را شامل ميگردد.
وی با اشاره به نقش تحقیق و پژوهش در توسعه دانش فنی و تخصصی، عنوان داشت: این سازمان در طی سالهای اخیر با تشکیل کمیسیون پژوهش اقدامات ارزشمندی در این حوزه به انجام رسانده و این آمادگی وجود دارد که از پژوهشهایی که به توسعه استان در ابعاد مختلف کمک مینماید حمایت گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اشاره به خدمات حمایتی سازمان اظهار کرد: بیمه مسئولیت وبیمه رایگان خدمات درمانی به موازات خدمات تکمیل بیمه درمانی که بخشی توسط مهندسان پرداخت میشود از جمله خدمات خیلی خوبی است که سازمان در هر سال به دنبال تقویت آن است.

نیروی انسانی متخصص سازمان یاری رسان دولت در حل دغدغه های اجتماعی

وی با اشاره اهمیت استفاده از خدمات مهندسی در جهت ارتقائ کیفی ساخت وسازها تصریح کرد: تعرفه خدمات مهندسی حدود سه درصد کل هزینه ساخت ساختمان است که این عدد درمقابل خدماتی که همکاران ارائه میدهند رقم خیلی ناچیزی است. با توجه به این که استفاده از خدمات مهندسی منجر به ارتقاء کیفی ساخت و ساز و افزایش عمر مفید ساختمان و حفظ سرمایه های ملی میشود، تعرفه مربوط به این خدمات سرمایه گذاری محسوب می گردد و نه هزینه.
عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خاطر نشان ساخت: بیش از صد و چهل آزمایشگاه بتن و بیش از بیست و دو آزمایشگاه خاک وژئوتکنیک در استان فعال هستند و با توجه به زلزله خیز بودن استان بدنبال راهکارهایی در جهت ارتقا کیفیت ساخت و سازها در جهت مواجهه با بلایای طبیعی هستیم .
وی یاد آور شد: ظرفیت نیروی انسانی بزرگ و متخصص این سازمان در سراسر کشور میتواند یاری رسان دولت در حل دغدغه های اجتماعی و اقتصادی باشد و با استفاده بهینه از فرایند چرخه فاضلاب خاکستری و استفاده از سیستمهای کاهنده آب و تجهیزاتی مربوطه به رفع بحران آب کمک کنند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی معماری (طراحی)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ اسفند ۹۶
776 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0