طریقه گرفتن مجوز پرورش قارچ ریاست انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی بیان کرد:

طریقه گرفتن مجوز پرورش قارچ

افشار اظهار داشت: سرمایه گذاران برای اخذ مجوز پرورش قارچ باید به نظام مهندسی شهرستان مربوط مراجعه و درخواست خود را بیان کنند.

کد خبر: 190926006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ مهر ۹۸ - ۱۲:۲۶ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،افشار اظهار داشت: سرمایه گذاران برای اخذ مجوز پرورش قارچ باید به نظام مهندسی شهرستان مربوط مراجعه و درخواست خود را بیان کنند.

طریقه گرفتن مجوز پرورش قارچ

طریقه گرفتن مجوز پرورش قارچ

چگونه مجوز پرورش قارچ  بگیریم؟

چگونه مجوز پرورش قارچ بگیریم؟ محمد حسن افشار رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی، در مورد آخرین وضعیت صدور مجوز تاسیس محلی برای پرورش قارچ ادامه داد: سرمایه گذاران برای اخذ مجوز پرورش قارچ باید به نظام مهندسی شهرستان مربوط مراجعه و درخواست خود را بیان کنند که بعد از بررسی ‌های اولیه مدارک به انجمن فرستاده می‌ شود تا بعد از استعلام‌ های لازم، نظام مهندسی پروانه تاسیس صادر کند.

افشار گفت: سرمایه گذاران بعد از اخذ پروانه تاسیس آغاز به ساخت و ساز می ‌کنند و در صورت نیاز تسهیلات بانکی اخذ می ‌کنند، بعد از ساخت محل پرورش قارچ، کارشناسان انجمن بررسی‌ های لازم را برای صدور پروانه بهره برداری انجام می‌ دهند.

وی در مورد آخرین وضعیت دریافت مجوز کود کمپوست عنوان داشت: سرمایه گذاران برای اخذ مجوز کمپوست از ابتدا به سازمان جهاد کشاورزی شهرستان‌ های مربوط به مراجعه می ‌کنند، هم‌چنین برای بذر به اداره بذر و نهال سازمان جهاد کشاورزی استان‌ های مربوط درخواست خود را بیان کنند.

طریقه گرفتن مجوز پرورش قارچ

وی تصریح کرد: سرمایه گذاران برای ساخت کوچک‌ترین واحد اقتصادی رقمی حدود چهار میلیارد تومان باید سرمایه گذاری کنند که در صورت این میزان سرمایه گذاری، می‌ توانند سالیانه دویست و سی تن قارچ تولید کنند، ضمن آن که برای راه اندازی یک واحد کمپوست شصت و هفت میلیارد تومان باید سرمایه گذاری گردد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی در خاتمه از کوتاه شدن زمان دریافت مجوز خبر داد و افزود: در سال رونق تولید، سازمان‌ های دولتی در چارچوب رفع موانع تولید برخی استعلام ‌ها را کوتاه و حذف کردند، ولی با تمامی این تفاسیر دریافت مجوز حداقل یک سال زمان نیاز دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ مهر ۹۸
1166 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0