رونق مسکن مرهون همکاری وزارتخانه‌های نیرو، کشور و راه و شهرسازی معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی

رونق مسکن مرهون همکاری وزارتخانه‌های نیرو، کشور و راه و شهرسازی

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: تکمیل 1 میلیون و 1 هزار واحد مسکن مهر، چهارصد هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن و دویست هزار واحد مسکونی در طرح عمران روستایی میتواند سبب رونق تولید گردد.

کد خبر: 980321016 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ خرداد ۹۸ - ۳:۰۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: تکمیل ۱ میلیون و ۱ هزار واحد مسکن مهر، چهارصد هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن و دویست هزار واحد مسکونی در طرح عمران روستایی میتواند سبب رونق تولید گردد.

رونق مسکن مرهون همکاری وزارتخانه‌های نیرو، کشور و راه و شهرسازی

رونق مسکن مرهون همکاری وزارتخانه‌های نیرو، کشور و راه و شهرسازی

رونق مسکن مرهون همکاری وزارتخانه‌های نیرو،  کشور و راه و شهرسازی

مازیار حسینی در جلسه علنی روز (یک شنبه، نوزدهم خردادماه) مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مسکن در حال حاضر بعنوان مهمترین موضوع دولت و مجلس مطرح است.

رونق مسکن مرهون همکاری وزارت‌خانه های نیرو، کشور و راه و شهرسازی است
وی گفت: صنعت ساختمان با وجود صد و سی صنعت وابسته می تواند نقش مهمی در رونق صنایع و خدمات داشته باشد.
حسینی ادامه داد: ما وابستگی در حوزه صنعت ساختمان به خارج از کشور نداریم ولی رونق مسکن موضوع فرابخشی و دستگاهی است، اگرچه وزارت راه و شهرسازی بعنوان محور این موضوع در متن قضیه قرار دارد ولی هماهنگیهای هیات دولت، وزارت‌خانه های کشور و نیرو میتوانند کمکهای شایانی به این بخش انجام دهند.
معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با عنوان این که منابع بانکی، اثرگذاری زیادی در رونق تولید در مسکن دارند، یاد آور شد: با تاکیدات رئیس مجلس شورای اسلامی مقرر شد حداقل بیست درصد سهم تسهیلات به بخش مسکن اختصاص یابد.

رونق مسکن مرهون همکاری وزارتخانه‌های نیرو، کشور و راه و شهرسازی

وی خاطرنشان ساخت: سیاست وزارت راه و شهرسازی انبساطی است ولی به این نکته توجه شده که مسکن با توجه به نیاز هر منطقه احداث گردد به این معنا که سطح توقعات و نیاز هر منطقه برآورده گردد.
حسینی با عنوان این که سیاست دولت حمایت از دهکهای ۱ تا ۷ برای تامین مسکن است، گفت: تکمیل ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر، چهارصد هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن و دویست هزار واحد مسکونی در طرح عمران روستایی میتواند سبب رونق تولید گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی نقشه برداري

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ خرداد ۹۸
599 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0