رونق مسکن و ساختمان _ محرک اقتصادی محمد اسلامی

رونق مسکن و ساختمان _ محرک اقتصادی

محمد اسلامی بیان کرد: رونق مسکن و ساختمان بعنوان محرک اقتصادی، اولویت وزارت راه و شهرسازی است.

کد خبر: 971101018 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ بهمن ۹۷ - ۵:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،محمد اسلامی بیان کرد: رونق مسکن و ساختمان بعنوان محرک اقتصادی، اولویت وزارت راه و شهرسازی است.

رونق مسکن و ساختمان _ محرک اقتصادی

رونق مسکن و ساختمان _ محرک اقتصادی

رونق مسکن و ساختمان _ محرک اقتصادی

وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای معاونان امور مجلس وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ های اجرایی که به میزبانی وزارت راه و شهرسازی و با حضور حسینعلی امیری _ معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید، بیان داشت: امروز مهم ترین نیاز ما کارآمدسازی جمهوری اسلامی است تا بتواند اثربخشی خود را برای پیشبرد و اثرگذاری در اموری که امروز بعنوان مشکلات پیش روی جامعه قرار دارد، روزافزون کند.

اسلامی با یادآوری این مطلب که منابع دولتی، منابع محدودی و انتظارات و مطالبات نیز خیلی گسترده است، گفت: مسکن و ساختمان در رونق اقتصادی نقش مهمی ایفا می‌ کنند و با تاکیدی که رئیس جمهوری نیز داشتند برای حل مساله مسکن و عمران مردم باید اهتمام ویژه ای داشته باشیم.
وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ما هیچ گاه محروم از تذکر و تکرار نمایندگان مردم و دیگر مسئولان نبود‌ه‌ایم و این تذکرات لازمه‌ای است که می‌ توانیم بعنوان محرک اقتصادی در بخش مسکن و همچنین حمل و نقل قدم های جدی برداریم.

رونق مسکن و ساختمان _ محرک اقتصادی

وی گفت: با رونق بخشیدن به مسکن که از طریق افزایش سرمایه بانک بعنوان پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در لایحه بودجه سال نود و هشت بر آن تاکید شده و منتظر تصویب آن هستیم می ‌توانیم به نیاز مسکن مردم پاسخ دهیم و در ایجاد اشتغال و تولید قدم های موثر برداریم.
وی از دیگر برنامه‌های جدی وزارتخانه را تکمیل مسکن مهر باقی مانده عنوان کرد و افزود: مردم پول داده‌اند و سال ‌ها از پروژه مسکن مهر گذشته است و ما باید بتوانیم این مساله را در اسرع وقت حل کنیم و تکمیل مسکن مهر از اولویت‌ های جدی ما در وزارت راه و شهرسازی است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی-نظارت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ بهمن ۹۷
588 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0