مسکن و ساختمان در انتظار نظام پاسخگو با بهره وری بالاتر عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی بیان کرد

مسکن و ساختمان در انتظار نظام پاسخگو با بهره وری بالاتر

وزارت راه و شهرسازی در رویکرد جدید خود نسبت به صنعت ساختمان به دنبال تحول اساسی در نظام اجرای ساختمان و تنظیم روابط جدید در نظام سازندگان مسکن است.

کد خبر: 190722011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ تیر ۹۸ - ۵:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،وزارت راه و شهرسازی در رویکرد جدید خود نسبت به صنعت ساختمان به دنبال تحول اساسی در نظام اجرای ساختمان و تنظیم روابط جدید در نظام سازندگان مسکن است.

مسکن و ساختمان در انتظار نظام پاسخگو با بهره وری بالاتر

مسکن و ساختمان در انتظار نظام پاسخگو با بهره وری بالاتر

مسکن و ساختمان در انتظار نظام  پاسخگو با بهره وری بالاتر

 

شایان با بیان این مطلب ادامه داد: اخیراً وزارت راه و شهرسازی از شورای مرکزی دعوت کرده است تا در گرداوری نظام سازندگان مسکن و ساختمان به این وزارتخانه کمک کند.

شایان تصریح کرد: در همین زمینه کارگروهی در شورای مرکزی تشکیل شده است که وظیفه گرداوری و پیشنهاد نظام نامه نحوه رتبه بندی فعالیت سازندگان مسکن و ساختمان را بر عهده گرفته تا بعد از گرداوری و نهایی شدن در شورای مرکزی، به وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد خواهد شد .

عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی خاطر نشان کرد: در این فرایند تلاش می‌ شود تا عارضه های موجود در صنعت ساختمان و مجریان ذی صلاح و سازندگان مسکن و ساختمان احصا و مبتنی بر عارضه یابی، نظام چابک تری با هدف پاسخگویی به نیازهای مالکان و سرمایه گذاران گرداوری گردد.

مسکن و ساختمان در انتظار نظام پاسخگو با بهره وری بالاتر

برای تحقق این طرح، شورای مرکزی از نمایندگان استانهایی که در حوزه اجرا فعال تر بوده اند دعوت کرده تا بهمراه اعضای کمیته ای که از گذشته این کار را پی گیری می کرد، در کنار یک دیگر بتوانند نظامنامه ای کم نقص و پویا را به وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد دهند.

به عقیده وی، صنعت ساختمان بدون مجریان دارای صلاحیت، دارای نقایص زیادی است و تلاش خواهد شد حضور و نفوذ افراد بدون صلاحیت در این حوزه کاهش یابد تا نظام پاسخگو با بهره وری بالاتر برای تولید مسکن و ساختمان آماده خدمت شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ تیر ۹۸
565 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0