تقدیر از مهندس حمید حسینی:

سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی: تقدير از خدمات مهندس حميد حسيني در زمينه مناسب سازي محيط شهر بدون مانع به مناسبت روز جهاني معلولان

به مناسبت روز جهانی معلولان، از تلاش ها و خدمات مهندس حمید حسینی در زمینه مناسب سازی محیط و شهر بدون مانع برای معلولان و توان یابان تقدیر شد.

کد خبر: 2662 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵ - ۲:۴۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)به مناسبت روز جهانی معلولان، از تلاش ها و خدمات مهندس حمید حسینی در زمینه مناسب سازی محیط و شهر بدون مانع برای معلولان و توان یابان تقدیر شد. تقديرحميد حسيني در زمينه مناسب سازي محيط شهر

تقديرحميد حسيني در زمينه مناسب سازي محيط شهر

حميد حسيني

تقديرحميد حسيني در زمينه مناسب سازي محيط شهر

در روز سوم دسامبر مقارن با ۱۳ آذرماه که روز جهانی معلولان می باشد، در جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از مهندس حمید حسینی از فعالان مناسب سازی محیط برای معلولان و توان یابان و ایجاد شهر بدون مانع تقدیر بعمل آمد.

در این جلسه مهندس علی سیفی بیان داشت: سازمان استان با ذکر این مهم در برنامه مصوب سال ۱۳۹۵ خود به صورت محوری به دنبال اجرای ضوابط مناسب سازی محیط برای امکان بهره گیری هر چه بهتر معلولان و توان یابان از ساختمان ها و محیط های شهری می باشد و  از  مهندس حسینی به عنوان فردی که در استان در این زمینه بسیار موثر بوده است، نام برد.

در ادامه سیفی از فعالیت های ارزشمند استانداری، اداره کل بهزیستی استان، اداره کل راه و شهرسازی استان، شهرداری مشهد و تعدادی از خیریه های فعال در این حوزه تشکر و قدردانی نمود.

در این جلسه مهندس حسینی از توجه سازمان نسبت به جامعه آسیب پذیر و به ویژه معلولان و کم توانان جسمی تقدیر کرد.

مشاور سازمان در زمینه مناسب سازی محیط افزود: به زودی همایش مناسب سازی به منظور فرهنگ سازی در زمینه رعایت ضوابط و قوانین مناسب سازی محیط شهری برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقه طراحی نشان برای ساختمان های مناسب برای استفاده همگان از برنامه های ویژه سازمان می باشد که با همکاری سایر ادارات در حال برگزاری است و تا کنون ۳۳ طرح به دبیرخانه کمیته مناسب سازی رسیده است.

در پایان لوح تقدیری به ایشان اهداء شد.

تقديرحميد حسيني در زمينه مناسب سازي محيط شهر

منبع: روابط عمومی سازمان

 

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آذر ۹۵
1221 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0