برگزاري آیین تجليل از مهندسان پيشکسوت شهرستان لنگرود بمناسبت روز مهندسي ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان

برگزاري آیین تجليل از مهندسان پيشکسوت شهرستان لنگرود بمناسبت روز مهندسي

آیین تجليل از مهندسان پيشکسوت شهرستان لنگرود در روز 5 شنبه دوم اسفند ماه نود و هفت در سالن اجتماعات دفتر نمايندگي لنگرود برگزار گردیدد. در اين آیین که بمناسبت روز مهندسي برگزار شد، ریاست سازمان و تعدادي از اعضاي هيات مديره، نماينده مردم لنگرود در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار، شهردار، ریاست شوراي شهر لنگرود، جمعي از اعضاي هيات رئيسه ادوار شهرستان، مهندسان پيشکسوت و تعدادي از اعضاي دفتر نمايندگي لنگرود حاضر بودند؛ در آغاز، سيد ادريس جوادين، ریاست دفتر نمايندگي لنگرود، ضمن عرض خوشامدگويي و تبريک روز مهندسي، گزارشي از عملکرد دفتر نمايندگي لنگرود و تحليل آماري از وضعيت ساخت و ساز در شهرستان ارائه کرد.

کد خبر: 971204026 تاریخ انتشار: شنبه ۴ اسفند ۹۷ - ۵:۳۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی گیلان،آیین تجليل از مهندسان پيشکسوت شهرستان لنگرود در روز ۵ شنبه دوم اسفند ماه نود و هفت در سالن اجتماعات دفتر نمايندگي لنگرود برگزار گردیدد. در اين آیین که بمناسبت روز مهندسي برگزار شد، ریاست سازمان و تعدادي از اعضاي هيات مديره، نماينده مردم لنگرود در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار، شهردار، ریاست شوراي شهر لنگرود، جمعي از اعضاي هيات رئيسه ادوار شهرستان، مهندسان پيشکسوت و تعدادي از اعضاي دفتر نمايندگي لنگرود حاضر بودند؛ در آغاز، سيد ادريس جوادين، ریاست دفتر نمايندگي لنگرود، ضمن عرض خوشامدگويي و تبريک روز مهندسي، گزارشي از عملکرد دفتر نمايندگي لنگرود و تحليل آماري از وضعيت ساخت و ساز در شهرستان ارائه کرد.

برگزاري آیین تجليل از مهندسان پيشکسوت شهرستان لنگرود بمناسبت روز مهندسي

برگزاري آیین تجليل از مهندسان پيشکسوت شهرستان لنگرود بمناسبت روز مهندسي

برگزاري آیین تجليل از مهندسان  پيشکسوت شهرستان لنگرود بمناسبت روز مهندسي برگزار گردید.

در ادامه عبدالرضا قاسميان، ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان روز مهندس را به اعضاي محترم سازمان تبريک گفت و اظهار اميدواري کرد با راه اندازي شناسنامه فني و ملکي از یازدهم اسفند و الکترونيکي شدن ارسال گزارشات مرحله اي کيفيت ساخت و ساز ارتقا يابد.
قاسمیان، هم چنين در اظهارات خود خواستار حفظ بافت شهر و ضرورت توجه به ضوابط شهرسازي و طرح هاي تفصيلي گردید.
مهرداد لاهوتي، نماينده محترم شهرستان لنگرود در مجلس شوراي اسلامي نيز ضمن گراميداشت روز مهندسي به وجود پتانسيل قابل توجه مهندسين در استان اشاره کرد و ايجاد تعامل میان سازمان نظام مهندسي ساختمان و وزارت راه و شهرسازي را موثر دانست.

برگزاري آیین تجليل از مهندسان پيشکسوت شهرستان لنگرود بمناسبت روز مهندسي

لاهوتی هم چنين ضرورت همکاري سازمان نظام مهندسي ساختمان با شهرداري ها در زيباسازي منظر شهري را الزامی دانست.
در ادامه آیین، بعد از نواختن موسيقي محلي به اعضاي هيات رئيسه ادوار گذشته دفتر نمايندگي لنگرود از بدو تاسيس تا به حال، لوح تقديري بعنوان يادبود و قدرداني اهدا گردید.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اسفند ۹۷
701 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0