نامه مهم ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان آئین بزرگداشت روز مهندس

برگزاری آئین بزرگداشت روز مهندس در دفتر نمایندگی شهرستان شوش

جشن روز مهندس دفتر نمایندگی شوش با حضور حداکثری اعضا و خانواده های محترم شان، فرماندار، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و برخی اعضای هیات مدیره سازمان ، در مجتمع تفریحی شهید مهران زاده برگزار گردید .

کد خبر: 961219003 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ اسفند ۹۶ - ۹:۵۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، جشن روز مهندس دفتر نمایندگی شوش با حضور حداکثری اعضا و خانواده های محترم شان، فرماندار، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و برخی اعضای هیات مدیره سازمان ، در مجتمع تفریحی شهید مهران زاده برگزار گردید .

برگزاری آئین بزرگداشت روز مهندس در دفتر نمایندگی شهرستان شوش

برگزاری آئین بزرگداشت روز مهندس در دفتر نمایندگی شهرستان شوش

آئین بزرگداشت روز مهندس در دفتر نمایندگی شهرستان شوش برگزار شد

در حاشیه این مهمانی، رحیم جلیزی ریاست دفتر نمایندگی شهرستان شوش در این رابطه، بیان کرد: دفتر نمایندگی شوش یکی از با سابقه ترین و پیش رو ترین دفاتر نمایندگی سازمان در سطح استان است، این دفتر با حدود سیصد عضو با تعامل با سایر ادارات و سازمانهای دولتی شهرستان از جمله شهرداریها، اداره ی برق، ادره ی کار، مسکن و شهرسازی، دفتر نماینده و فرمانداری شهرستان توانسته نقش بسزایی در بهبود کیفیت ساخت و ساز ها در شهرستان از سال هفتاد و نه تا به امروز بمدت پانزده سال ایفا کند .
جلیزی ضمن تقدیر از زحمات هیات رییسه های سابق و همکاران افزود: در ۴ سال گذشته این دفتر نمایندگی با تلاش هیات رییسه توانسته در حوزه های مختلف خدمات مهندسی ، رفاهی و آموزشی رضایت اکثریت اعضا را جلب کند .
وی تصریح کرد: از جمله این فعالیتها در بعد خدمات رفاهی میتوان به مصوب شدن بودجه ساخت و ساز ساختمان جدید برای دفتر و برگزاری سفرهای تابستانی از سال نود و شش الی نود و چهار و سانسهای ورزشی مختلف مثل بدنسازی ، شنا و فوتسال اشاره کرد .

برگزاری آئین بزرگداشت روز مهندس در دفتر نمایندگی شهرستان شوش

ریاست دفتر نمایندگی شهرستان شوش خاطر نشان کرد: در حوزه ی خدمات مهندسی دایر کردن واحد برق و کمیته کنترل نظارت و در حوزه ی آموزشی برگزاری سمینار های فنی و حقوقی و ایمنی و نظارتی از جمله شاخصترین فعالیتهای دفتر بوده اند .

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی عمران (اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ اسفند ۹۶
849 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0