برگزاری دویست و سی و پنجمین نشست شورای مرکزی دویست و سی و پنجمین نشست

برگزاری دویست و سی و پنجمین نشست شورای مرکزی

دویست و سی و پنجمین نشست شورای مرکزی با حضور ۱۸ نفر از اعضای اصلی در محل سالن جلسات شورای مرکزی رسمیت یافت

کد خبر: 971006005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۶ دی ۹۷ - ۱۲:۲۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی​ کشور،دویست و سی و پنجمین نشست شورای مرکزی با حضور ۱۸ نفر از اعضای اصلی در محل سالن جلسات شورای مرکزی رسمیت یافت

برگزاری دویست و سی و پنجمین نشست شورای مرکزی

برگزاری دویست و سی و پنجمین نشست شورای مرکزی

برگزاری دویست و سی و پنجمین نشست  شورای مرکزی

در آغاز، رجبی _ ریاست سازمان به گزارش امور جاری سازمان پرداخت و در باره امضاء تفاهم نامه با وزارت آموزش و تحقیقات دولت آلمان در مورد آموزش تعدادی از مهندسین نظام مهندسی در موضوع بهره ‏وری انرژی و سرمایش و تهویه مطبوع به هزینه دولت آلمان توضیح داد. هم چنین از تشکیل هیأت مدیره و انتخاب هیات رییسه سازمان نظام مهندسی استان تهران ابراز خرسندی کرد،

رجبی گفت: نظام مهندسی تهران بعنوان ویترین کل نظامات کشور است و انتظار میرود اعضای هیات مدیره آن به مسئولیت ملی خود در قبال سازمانهای کشور توجه داشته باشند، هم چنین از زحمات خرم و قربانخانی رؤسای محترم پیشین نظام مهندسی تهران تقدیر شد.
در موضوع نحوه اداره صندوق مشترک سازمان استان ‏ها بعد از بحث و اظهارنظر اعضاء شورا مقرر شد که نشست هیأت امناء صندوق تشکیل شد و به منظور ارائه پیشنهادات مجدداً در یکی از نشست های آتی شورای مرکزی در دستور کار قرار گیرد و اعضاء محترم شورای مرکزی در صورت تمایل افراد واجد شرایط جهت مدیریت صندوق را به رئیس سازمان معرفی کنند.

برگزاری دویست و سی و پنجمین نشست شورای مرکزی

در ادامه رئیس و اعضای شورا به بحث و بررسی در مورد نحوه ی همکاری با وزارت راه و شهرسازی در مورد مشکلات سازمانهای نظام مهندسی پرداختند و مقرر گردید با تعیین اولویتها مکاتبه لازم با وزیر محترم راه و شهرسازی در مورد تعیین کمیت های جهت بررسی و حل مشکلات مکاتبه بعمل آید تا در اسرع وقت با طرح مشکلات نظام مهندسی استانها راهکارهای مربوطه اتخاذ شود. در این نشست موضوعات زیر به عنوان اولویت سازمانهای نظام مهندسی کشور مطرح شد.
بحث ارجاع نظارت، شناسنامه فنی و ملکی، تعارض منافع کنترل نقشه و دفاتر طراحی جزو اصلی ترین اولویتهای سازمانها به شمار آمد. ضمنا تعیین تکلیف تعرفه های خدمات مهندسی مورد تاکید قرار گرفت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ دی ۹۷
632 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0