برگزاری سی امین نشست هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نشست هیأت مدیره سازمان

برگزاری سی امین نشست هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

سی امین جلسه هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران روز شنبه مورخ یکم تیر ماه نود و هفت از ساعت شانزده تا نوزده در محل سازمان برگزار و تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید

کد خبر: 190623004 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ تیر ۹۸ - ۴:۰۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان مازندران، سی امین جلسه هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران روز شنبه مورخ یکم تیر ماه نود و هفت از ساعت شانزده تا نوزده در محل سازمان برگزار و تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید:

برگزاری سی امین نشست هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری سی امین نشست هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

سی امین نشست هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان مازندران برگزار گردید + مصوبات

۱-بر اساس تفاهم نامه با بیمه ایران مقرر شد قرارداد قبلی بدون کسر هزینه کارمزد مربوط به کارگزار بیمه بر مبنای هر متر مربع زیر بنای ساختمان معادل پنج هزار و هفتصد تومان تا پایان خرداد تمدید گردد.

۲-پیشنهاد کارگروه نظام ارجاع در خصوص نظام نامه اجرایی و فرآیند نظام ارجاع توسط آقای فرصت در نشست، تشریح شده و توضیحات کامل در مورد نحوه امتیاز دهی و مکانیزم ارجاع ارائه شد. در خاتمه با کلیات این نظام نامه موافقت به عمل آمد. برای بحث و بررسی بیش تر در مورد چگونگی و کمیت و کیفیت اعمال ضرایب پیشنهادی و جزئیات زمانی سیستم ارجاع نظارت به نشست یک‌شنبه نهم تیر ماه نود و هفت موکول گردید. قابل ذکر است در این نشست، الگوریتم ارجاع نظارت از نظر قالب کلی به تصویب هیأت مدیره رسید.

برگزاری سی امین نشست هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

۳-به علت تعطیل بودن روز شنبه آینده، مقرر گردید، نشست هیأت مدیره در روز یک‌شنبه نهم تیر ماه نود و هفت در ساعت مقرر با موضوع بررسی تراز مالی سال نود و هفت و تعیین و بررسی نهایی ضرایب فرمول‌های ارجاع کار برگزار شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ تیر ۹۸
531 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0