برگزاری سمينار اقامتگاه هاي بومگردي مهرداد کاظمي

برگزاری سمينار اقامتگاه هاي بومگردي

سمينار اقامتگاه هاي بومگردي روز ۳ شنبه مورخ نهم بهمن ماه نود و هفت در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان با حضور جمع کثيري از مهندسان استان، اعضاي هيات مديره، نمايندگان ادارات مرتبط، مدير کل دفتر فني، امور عمراني و حمل و نقل و ترافيک استانداري و مدير کل امور روستايي و شوراهاي استانداري برگزار گردید.

کد خبر: 971110014 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷ - ۳:۵۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان،سمينار اقامتگاه هاي بومگردي روز ۳ شنبه مورخ نهم بهمن ماه نود و هفت در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان با حضور جمع کثيري از مهندسان استان، اعضاي هيات مديره، نمايندگان ادارات مرتبط، مدير کل دفتر فني، امور عمراني و حمل و نقل و ترافيک استانداري و مدير کل امور روستايي و شوراهاي استانداري برگزار گردید.

برگزاری سمينار اقامتگاه هاي بومگردي

برگزاری سمينار اقامتگاه هاي بومگردي

برگزاری سمينار اقامتگاه  هاي بومگردي

در آغاز سمينار مهرداد کاظمي، نايب رييس اول سازمان، ضمن خير مقدم به اهميت اقامتگاه هاي بومگردي اشاره کرد و فعاليت هاي نظام مهندسي گيلان در حوزه معماري بومي را عنوان کرد.
کاظمی در اظهارات خود از هيات مديره سازمان جهت حمايتهاي همه جانبه در حوزه معماري و تمامی دستگاه هاي مرتبط با معماري (استانداري گيلان، سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و بنياد مسکن انقلاب اسلامي) و کارگروه تخصصي معماري بومي و کميسيون هاي تخصصي معماري، برق و مکانيک و گروه تخصصي عمران تشکر و قدرداني کرد.

وی، اقدامات سازمان در حوزه معماري بومي را در ۳ بخش گرداوری ضوابط اقامتگاه هاي بومگردي و ارائه الگوها، گرداوری ضوابط طراحي ساخت و ساز روستايي و برگزاري مسابقه معماري در اين خصوص و گرداوری ضوابط طراحي مجتمع خدماتي بين راهي (گيل پارک) و برگزاري مسابقه در اين زمينه عنوان کرد.

در ادامه محمد مهدي رئيس سميعي اهميت توسعه بومگردي در زمينه هاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي را عنوان کرد و به تشريح الگوهاي سکونتگاه هاي بومگردي در کوهپايه، کوهستان، جلگه و ساحلي و شناگاهها پرداخت.

برگزاری سمينار اقامتگاه هاي بومگردي

وی همچنين الزامات معماري براي ساخت اقامتگاه هاي بومگردي استان را شرح داد و از تلاش هاي سازمان در گرداوری ضوابط و تهيه الگوهاي اقامتگاه هاي بومگردي تشکر کرد. در ادامه سمينار نيز به نفرات منتخب مسابقه گيل پارک که با مشارکت و استانداري گيلان برگزار گردید جوايزي اهدا شد.​​​​​​​

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ بهمن ۹۷
621 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0