برگزاری دومین مجمع بسیج مهندسان عمران و معماری با حضور ریاست مجمع عالی بسیج استان گلستان:

برگزاری دومین مجمع بسیج مهندسان عمران و معماری

دومین مجمع بسیج مهندسین عمران و معماری با غلام رضا منتظری، ریاست مجمع عالی بسیج استان گلستان در سازمان نظام مهندسی برگزار گردید.

کد خبر: 961121008 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ بهمن ۹۶ - ۱۲:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،دومین مجمع بسیج مهندسین عمران و معماری با غلام رضا منتظری، ریاست مجمع عالی بسیج استان گلستان در سازمان نظام مهندسی برگزار گردید.

برگزاری دومین مجمع بسیج مهندسان عمران و معماری

برگزاری دومین مجمع بسیج مهندسان  عمران و معماری

منتظری در دومین مجمع بسیج مهندسین عمران و معماری استان در سازمان نظام مهندسی بیان کرد: مهندسان از عملکرد و تلاش های خود در ارائه خدمات تخصصی به مردم و جامعه راضی و قانع نباشند و همواره برای کامل تر شدن تلاش کنند.
وی در دومین مجمع سالانه بسیج مهندسین عمران و معماری که بمناسبت دهه مبارک فجر در ساختمان سازمان نظام مهندسی استان برگزار شد از مهندسین بسیجی خواست فهرست کاملی از آسیب های جدی در حوزه مهندسی عمران و معماری تهیه کرده و بمنظور مقابله با این آسیب ها از مسئولین و مدیران اجرایی مربوطه، مطالبه گری کنند.
رئیس مجمع عالی بسیج استان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد وضعیت نامنظم، وحشی و مضطرب معماری حاکم بر شهرهای کشور، خواستار حذف طرح های معماری غربی و ترویج طرح ها و نماهای معماری اسلامی و ایرانی شد.
وی در ادامه بر لزوم به کار گیری خلاقیت و نوآوری در ارائه خدمات تخصصی به مردم و نیز تجلیل از مهندسان خلاق و مبتکر در این عرصه و رسانه ای کردن آن، افزود : بمنظور تسریع در رسیدن به اهداف مد نظر، باید تبادل تجارب کسب شده با رده های بسیج مهندسین استان های دیگر و هم جوار و استفاده ار تجربیات و نتایج اقدامات تخصصی صورت گرفته و از ظرفیت آن هم استفاده گردد .

برگزاری دومین مجمع بسیج مهندسان عمران و معماری

منتظری در خاتمه ، با اعلام این که نشست های شورا و مجمع باید پلکانی بوده و با طراحی پله به پله و اجرای آن به سمت اهداف پبش برویم، خاطر نشان کرد: مهندسان بسیجی را به عدم رضایت و قناعت از عملکرد خودشان در ارائه خدمات تخصصی به مردم و جامعه فرا می خوانم و خواهان تلاش بیش تر آن ها برای کامل تر شدن در این زمینه هستم.

منبع : خبرگزاری بسیج گلستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۶

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ بهمن ۹۶
780 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0