برگزاری آئین تقدیر هیأت رئیسه سازمان استان مازندران از بانوان همکار  برگزاری یکصد و پانزدهمین نشست هیأت مدیره سازمان

برگزاری یکصد و پانزدهمین نشست هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

 یکصد و پانزدهمین نشست هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران روز شنبه مورخ پنجم اسفند نود و شش در محل سازمان برگزار و تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ شد :

کد خبر: 961206015 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ اسفند ۹۶ - ۹:۲۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، یکصد و پانزدهمین نشست هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران روز شنبه مورخ پنجم اسفند نود و شش در محل سازمان برگزار و تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ شد :

برگزاری یکصد و پانزدهمین نشست هیأت مدیره سازمان

برگزاری یکصد و پانزدهمین نشست هیأت مدیره سازمان

برگزاری یکصد و پانزدهمین نشست  هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

۱- موضوع انتخاب هیأت رئیسه سازمان مطرح و سودابه مهری با ۸ رأی به عنوان نائب رئیس اول سازمان و جلال نوراله زاده با ۸ رأی به عنوان نائب رئیس دوم سازمان و کامبیز رزقی با ۸ رأی به عنوان دبیر سازمان انتخاب شدند.
۲- مقرر شد موضوع اعمال ضریب اشتغال در نرم افزار ارجاع در دستور کار هیأت مدیره قرار گیرد که بعد از بحث و بررسی مقرر گردید که با ارائه مستندات در مورد شیوه اجرایی لحاظ کردن این ضریب ، در نشست آینده طرح گردد .
۳- موضوع ارائه برنامه پیشنهادی دفاتر نمایندگی جهت برگزاری جشن روز مهندس مطرح که با برنامه پیشنهادی دفاتر با لحاظ دغدغه های هیأت مدیره در این مورد موافقت شد.
۴- موضوع انتخاب خزانه دار سازمان مطرح که هیأت رئیسه سازمان حمید سفیدگر را برای خزانه داری پیشنهاد دادند که وی، هشت رأی از پانزده رأی را اخذ کردند .
۵- بررسی بودجه پیشنهادی سال نود و هفت سازمان مقرر شد در نشست شنبه مورخ دوازدهم اسفند نود و شش از ساعت دوازده ظهر بصورت فوق العاده مطرح شود .

برگزاری یکصد و پانزدهمین نشست هیأت مدیره سازمان

۶- موضوعات مربوط به خدمات مهندسی مطرح شد. و هم چنین مقرر شد برای پروژه های با متراژ صد متر مربع ، در زمینهای با عرصه صد و پنجاه متر مربع ، با ارائه تعهد محضری از مالک مبنی بر عدم افزایش متراژ ، از مهندسان ناظر پروژه در سیستم ارجاع امتیاز کسر نشود ولی تعداد کار لحاظ گردد .

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اسفند ۹۶
712 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0