برگزاری بزرگ‌ترین گردهمایی مهندسان معمار در یزد گردهمایی مهندسان

برگزاری بزرگ‌ترین گردهمایی مهندسان معمار در یزد

به دعوت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و با همکاری موثر انجمن صنفی مهندسان معمار استان یزد گردهمایی بزرگ " مهندسان معمار پیشکسوت، درسها و تجربه ها " در محل هتل صفائیه یزد برگزار گردید.

کد خبر: 980216011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۸ - ۹:۴۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،به دعوت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و با همکاری موثر انجمن صنفی مهندسان معمار استان یزد گردهمایی بزرگ ” مهندسان معمار پیشکسوت، درسها و تجربه ها ” در محل هتل صفائیه یزد برگزار گردید.

برگزاری بزرگ‌ترین گردهمایی مهندسان معمار در یزد

برگزاری بزرگ‌ترین گردهمایی مهندسان معمار در یزد

بزرگ‌ترین گردهمایی مهندسان معمار  در یزد برگزار شد

در شروع آیین، چنگیزی، عضو هیئت مدیره سازمان استان یزد، بعنوان مجری برنامه خیر مقدم گفت و سپس سالاری، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان به ایراد سخن پرداخت.
سالاری در اظهارات خود با اشاره به این که عموم مهندسین قشر باهوش و با استعداد جامعه هستند ابراز امیدواری کرد سازمان نظام مهندسی ساختمان بتواند به نحو موثر پاسخگوی این ذوق و استعداد و علاقه باشد.
وی در در ادامه با اشاره به این که یک ساختمان با ۱۰۰ متر مربع زیربنا میتواند برای صد و چهل و چهار نفر در سال اشتغال ایجاد کند، بیان داشت: معماران و مهندسان نقش مهمی در اعتلای جامعه دارند و به جاست که مهندس و معمار به شکل حرفه ای عمل کند و توقع و انتظار جامعه را برای اعتماد به مهندسان براورده سازد.
رییس سازمان استان، در ادامه با اشاره به اینکه کسیکه پول میدهد نیازمند کالای استاندارد و دارای گارانتی است، ادامه داد: سازندگان ساختمان و بویژه معماران نیز باید در کار خود به آرامش و ایمنی بهره بردار توجه ویژه داشته باشند.
وی سپس به صنعت ساخت و ساز در سطح جهان اشاره کرد و افزود: امروزه در دنیای پیشرفته شاهد ساخت ساختمانهای هوشمند و سبز از نسل ششم ساختمانها هستیم که با انرژی نزدیک به صفر در خدمت بهره‌برداران هستند ولی در ایران حدود سه نسل از نظر ساختمان سازی عقب هستیم و این وظیفه مهندسان و بویژه معماران است که با حرفه ای گری و در زمان کوتاه بتوانند این نقیصه را جبران کنند.

برگزاری بزرگ‌ترین گردهمایی مهندسان معمار در یزد

وی تصریح کرد: امروز هزینه مصالح و دستمزد گران است و باید ساختمانها سریع و با آرامش و اطمینان احداث گردند تا جبران این هزینه را کنند.
سالاری در همین ارتباط از لزوم کوتاه ساختن دست سودجویان در صنعت ساختمان سخن گفت و افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان درصدد است و وظیفه دارد سازندگان را توانمند کند تا نقش بهتری در ساخت و ساز داشته باشد.
رییس سازمان استان، در همین ارتباط و بعنوان یک راه حل به تشریح اکوسیستم توسعه خدمات مهندسی با رویکرد توجه به نقش و جایگاه معماری پرداخت و ضرورت نقش‌آفرینی صحیح اعضای مختلف را در چارچوب کلی اکوسیستم نوآوری بیان داشت.
اضافه میکنم در حاشیه این گردهمایی که شانزدهم اردیبهشت نیز ادامه دارد نمایشگاه بزرگی از مصالح و فرآورده ها و خدمات حوزه صنعت ساختمان دایر گردیده که مورد استقبال چشمگیر شرکت کنندگان در گردهمایی قرار گرفته است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اردیبهشت ۹۸
551 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0