برگزاری چهارمین جلسه ستاد راهبردی کمسیون ماده صد شنبه سیزدهم مرداد ماه نود و هفت

برگزاری چهارمین جلسه ستاد راهبردی کمسیون ماده صد

چهارمین جلسه ستاد راهبردی کمسیون ماده صد با حضور ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و تنی چند از اعضای هیئت مدیره سازمان، سالاری و خانم نژاد بهرام از شورای اسلامی شهر تهران و موسوی مدیر کل شهرسازی و معماری شهرداری تهران در روز شنبه ششم مرداد ماه در محل سازمان تشکیل گردید.

کد خبر: 970513008 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ مرداد ۹۷ - ۲:۴۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان تهران،چهارمین جلسه ستاد راهبردی کمسیون ماده صد با حضور ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و تنی چند از اعضای هیئت مدیره سازمان، سالاری و خانم نژاد بهرام از شورای اسلامی شهر تهران و موسوی مدیر کل شهرسازی و معماری شهرداری تهران در روز شنبه ششم مرداد ماه در محل سازمان تشکیل گردید.

برگزاری چهارمین جلسه ستاد راهبردی کمسیون ماده صد

برگزاری چهارمین جلسه ستاد راهبردی کمسیون ماده صد

چهارمین جلسه ستاد راهبردی کمسیون  ماده صد برگزار شد

در این نشست، گزارشی از آمار بالای پرونده هایی که منجر  به ثبت شکایت و تخلف از موارد قانونی شده از مجموع  پروانه های صادر گردیده از معاونت شهر سازی شهرداری تهران به حاضرین ارائه شد.
هم چنین در این نشست، گزارشی از رسیدگی کمسیون شورای امن این ستاد که پیش از ارجاع پرونده های تخلف به شورای انتظامی سازمان مسئول رسیدگی اولیه به پرونده ها میباشد ارائه گردید و در ادامه جایگاه حقوقی و قانونی این شورا مورد شور و بحث حاضرین قرار گرفت.

برگزاری چهارمین جلسه ستاد راهبردی کمسیون ماده صد

در خاتمه این جلسه مقرر گردید کمیته ای زیر نظر ستاد جهت راستی آزمایی آمار ارائه شده از طرف مراجع ذی صلاح مانند شهرداری و نظام مهندسی در مورد آمار تخلف تشکیل گردد تا نتیجه نهایی را به اعضای ستاد اعلام نماید.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ مرداد ۹۷
941 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0