برگزاری آزمون ورود به حرفهٔ مهندسان نظام ‌مهندسی در استان بوشهر آزمون جذب کارشناسان

برگزاری نخستین آزمون جذب کارشناسان دفتر فنی و کنترل و ترویج

نخستین آزمون جذب کارشناسان دفتر فنی و کنترل و ترویج روز جمعه سیزدهم اردیبهشت برگزار گردید.

کد خبر: 980214014 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۸ - ۴:۰۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سا زمان نظام مهندسی ساختمان البرز،نخستین آزمون جذب کارشناسان دفتر فنی و کنترل و ترویج روز جمعه سیزدهم اردیبهشت برگزار گردید.

برگزاری نخستین آزمون جذب کارشناسان دفتر فنی و کنترل و ترویج

برگزاری نخستین آزمون جذب کارشناسان دفتر فنی و کنترل و ترویج

برگزاری نخستین آزمون جذب کارشناسان  دفتر فنی و کنترل و ترویج

نتایج آزمون کتبی متعاقبا از طرف جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز بمنظور تامین نیروهای کارشناسی خود و با هدف بهره گیری از شایسته ترین متخصصان رشته های ۴ گانه، در زمینه کنترل و نظارت بر خدمات طراحی و نظارت، براساس مصوبه هیات مدیره دوره چهارم، بعد از طی مراحل اعلام فراخوان ثبت نام از داوطلبان در ۲ مرحله و معرفی منابع آزمون، اقدام به برگزاری آزمون متمرکز با همکاری جهاد دانشگاهی استان البرز کرد.
در این آزمون، که در ۴ رشته عمران، معماری، برق و مکانیک و در ۲ شاخه طراحی و نظارت در محل دبیرستان شاهد نعمتیها انجام گرفت، تعداد دویست و پنجاه و شش نفر از داوطلبان در رشته های مختلف حضور پیدا کردند.
این برای نخستین بار است که جذب کارشناسان سازمان طبق اهداف و برنامه های اعلام شده هیات مدیره دوره چهارم، طی یک آزمون متمرکز و با رعایت اصول امنیت طراحی و قرنطینه سوالات از طرف مرکز آموزش جهاد دانشگاهی استان البرز برگزار می گردد.

برگزاری نخستین آزمون جذب کارشناسان دفتر فنی و کنترل و ترویج

شرکت کنندگان در این آزمون در صورت کسب شصت درصد نمرات آزمون، فرصت شرکت در مصاحبه حضوری را خواهند داشت و منتخبان این مرحله نیز بعنوان کنترل کنندگان طراحی نقشه در دفتر فنی سازمان و یا بعنوان بازرسان کنترل نظارت در واحد کنترل و ترویج سازمان، بصورت پروژه ای، به خدمت گرفته خواهند شد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آسیب شناسی آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ اردیبهشت ۹۸
489 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0