برگزاری نخستین جلسه تخصصی ترویج مقررات ملی ساختمان جلسه تخصصی ترویج مقررات ملی ساختمان

برگزاری نخستین جلسه تخصصی ترویج مقررات ملی ساختمان منطقه ۴ کشور در سنندج

نخستین جلسه تخصصی ترویج مقررات ملی ساختمان با حضور نمایندگان استانهای کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کرمانشاه و همدان در سنندج برگزار گردید.

کد خبر: 190709005 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ تیر ۹۸ - ۹:۵۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان کردستان،نخستین جلسه تخصصی ترویج مقررات ملی ساختمان با حضور نمایندگان استانهای کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کرمانشاه و همدان در سنندج برگزار گردید.

برگزاری نخستین جلسه تخصصی ترویج مقررات ملی ساختمان

برگزاری نخستین جلسه تخصصی ترویج مقررات ملی ساختمان

برگزاری نخستین جلسه تخصصی  ترویج مقررات ملی ساختمان منطقه ۴ کشور در سنندج

نخستین جلسه تخصصی ترویج مقررات ملی ساختمان منطقه ۴ کشور در سنندج برگزار گردید.
در این جلسه که با میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان و اداره کل راه و شهرسازی برگزار گردید به بررسی فعالیتهای صورت گرفته در حوزه ترویج مقررات ملی ساختمان، موانع و راهکارها پرداخته شد.

چاره جو، مولانایی، ویسی، نصری زر، توحیدی، اصلانی، خانم امینی، ساعد، منیعی از کردستان طی سخنانی به ارائه سخنانی در رابطه با اهمیت و لزوم ترویج مقررات ملی، ضرورت همکاری تمامی دستگاه های تصمیم گیر و اجرایی در بسط و اشاعه مقررات ملی ساختمان، نقد روشهای موجود و دستورالعملهای کنونی ترویج مقررات ملی، موانع موجود در این زمینه و ارائه پیشنهادات هم‌چنین ضرورت تشکیل کارگروه هایی برای برگزاری جلسات و نشستهایی با وزارت علوم در رابطه با بازنگری در سرفصل شیوه های کنونی علوم مهندسی ساختمان و … پرداختند.

هر یک از استانهای منطقه ۴ نیز به گزارشی از کمیته های ترویج مقررات ملی ساختمان در استان خود ارائه دادند.

نورمحمدی، معاون آموزش و ترویج دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی نیز به ارائه دیدگاه ها و سیاستهای موجود و برنامه های دفتر مقررات ملی پرداخت.

برگزاری نخستین جلسه تخصصی ترویج مقررات ملی ساختمان

نخستین جلسه تخصصی ترویج مقررات ملی ساختمان با حضور ثابتی، مدیرکل راه و شهرسازی، خلیل الهی نایب رئیس سازمان، نصری زرعضو هیات رئیسه و توحیدی عضو هیات مدیره سازمان، کمیته آموزش و نمایندگان معاونت عمرانی، سازمان برنامه ریزی و شهرداری سنندج برگزار گردید.

در پایان بیانیه نخستین جلسه تخصصی ترویج مقررات ملی ساختمان قرائت گردید.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

خرید اینترنتی کتاب مباحث آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ تیر ۹۸
610 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0

نظر خود را بگذارید