برگزاری نخستین گردهمایی ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان در قم برگزاری نخستین گردهمایی ملی اخلاق مهندسی

برگزاری نخستین گردهمایی ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان در قم

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بعنوان دبیرخانه دائمی اخلاق مهندسی درکشور، تصمیم به برگزاری نخستین گردهمایی ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان با حضور رؤسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان ها، ریاست و اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور، مدیرهای کل راه و شهرسازی استانها ، معاونان امور مسکن وزارت راه و شهرسازی و تعداد ششصد نفر از مهندسین استان قم و سایر استان ها ، با سخنرانی وزیر محترم راه و شهرسازی و استادان برجسته در حوزه اخلاق مهندسی در تاریخ بیست و هشتم و بیست و نهم آذرماه امسال در شهر مقدس قم نموده است.

کد خبر: 960925003 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ آذر ۹۶ - ۸:۰۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و وبیر احمد ،سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بعنوان دبیرخانه دائمی اخلاق مهندسی درکشور، تصمیم به برگزاری نخستین گردهمایی ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان با حضور رؤسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان ها، ریاست و اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور، مدیرهای کل راه و شهرسازی استانها ، معاونان امور مسکن وزارت راه و شهرسازی و تعداد ششصد نفر از مهندسین استان قم و سایر استان ها ، با سخنرانی وزیر محترم راه و شهرسازی و استادان برجسته در حوزه اخلاق مهندسی در تاریخ بیست و هشتم و بیست و نهم آذرماه امسال در شهر مقدس قم نموده است.برگزاری نخستین گردهمایی ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان در قم

برگزاری نخستین گردهمایی ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان در قم

برگزاری نخستین گردهمایی ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان در قم

برگزاری نخستین گردهمایی ملی اخلاق مهندسی  در صنعت ساختمان در قم

حضور در این گردهمایی بصورت حضوری ویژه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و اعضای سازمان نظام کاردانی استان قم و مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان سراسر کشور میباشد.
نظر به برگزاری این گردهمایی در شهر مقدس قم ، اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و اعضای نظام کاردانی استان قم نمیتوانند بصورت مجازی در این گردهمایی ثبت نام نمایند و ثبت نام آنها می بایست در بخش ثبت نام حضوری که لینک آن در صفحه اول سایت قرار دارد صورت گیرد.
با تایید و موافقت وزارت راه و شهرسازی گواهی نامه حضور در این گردهمایی بعنوان گواهی دوره ارتقاء پایه ( از ۳ به ۲ ) و از (۲ به ۱) برای تمامی مهندسین و کاردانها در رشته های ۷ گانه مهندسی لحاظ میگردد.
زمان برگزاری گردهمایی “اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان” روزهای ۳ شنبه و ۴ شنبه بیست و هشتم و بیست و نهم آذر ماه در محل سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار (علیه السلام) واقع در میدان معلم قم میباشد.
راهنمای ثبت نام در گردهمایی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان روزهای ۳ شنبه و ۴ شنبه در قم برگزار می شود به شرح ذیل میباشد.
۱)حضور در این گردهمایی بصورت حضوری ویژه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و سازمان نظام کاردانی استان قم و مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان سراسر کشور در رشته های ۷ گانه میباشد.
۲)گواهی نامه حضور در این گردهمایی بعنوان گواهی دوره ارتقاء پایه ( از ۳ به ۲ ) و از (۲ به ۱) برای تمامی مهندسین و کاردانها در رشته های ۷ گانه مهندسی منظور خواهد شد.
۳)زمان برگزاری گردهمایی “اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان” روزهای ۳ شنبه و ۴ شنبه بیست و هشتم و بیست و نهم آذر ماه در محل سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار (علیه السلام) واقع در میدان معلم قم میباشد.
۴)هزینه ثبت نام برای حضور در این گردهمایی و اخذ گواهی نامه ارتقاء پایه مبلغ دویست هزار تومان میباشد که در ادامه ثبت نام صرفا از محل درگاه پرداخت الکترونیک در همین سایت قابل پرداخت میباشد.

برگزاری نخستین گردهمایی ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان در قم

۵)این گردهمایی برای مهندسین و کاردانهایی که از سایر استان های کشور ثبت نام به عمل می آورند تعهد اسکان ندارد.
راهنمای ثبت نام مجازی در گردهمایی “اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان”
۱)حضور در این گردهمایی بصورت مجازی ویژه مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان سراسر کشور در رشته های ۷ گانه میباشد.
۲) نظر به برگزاری این گردهمایی در شهر مقدس قم ، اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و اعضای نظام کاردانی استان قم نمیتوانند بصورت مجازی در این گردهمایی ثبت نام نمایند و ثبت نام آنها می بایست در بخش ثبت نام حضوری که لینک آن در صفحه اول سایت قرار دارد صورت پذیرد.
۳) گواهی نامه حضور در دوره مجازی این گردهمایی با موافقت وزارت راه و شهرسازی بعنوان گواهی دوره ارتقاء پایه ( از ۳ به ۲ ) و از (۲ به ۱) برای همه مهندسین و کاردانها در رشته های ۷ گانه مهندسی منظور خواهد شد.
۴) زمان برگزاری گردهمایی “اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان” روزهای ۳ شنبه و ۴ شنبه ببست و هشتم و بیست و نهم آذر ماه در محل سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار (علیه السلام) میباشد.
۵) نحوه برگزاری این گردهمایی بصورت مجازی بعد از انجام مراحل ثبت نام در روزهای آتی بصورت پیامکی و نیز درج در سایت گردهمایی به اطلاع ثبت نام کنندگان خواهد رسید.
۶)هزینه ثبت نام برای حضور در این گردهمایی بصورت مجازی و اخذ گواهی نامه ارتقاء پایه مبلغ صد و ده هزار تومان میباشد که در ادامه ثبت نام صرفا از محل درگاه پرداخت الکترونیک در همین سایت قابل پرداخت میباشد.
۷) نحوه برگزاری آزمون این دوره نیز متعاقبا اعلام میگردد.
۶)در صورت بروز هرگونه اشکال و یا پرسش احتمالی با شماره تلفنهای زیر تماس حاصل فرمایید.
۰۲۵-۳۲۹۳۱۹۸۱
۰۹۱۹۷۴۵۷۴۱۱
تذکر مهم : بعد از انجام ثبت نام در صورت انصراف مبالغ واریزی قابل استرداد نخواهد بود لذا خواهشمند است در صورت حضور قطعی مبادرت به انجام ثبت نام فرمایید.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویر احمد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان کتاب راهنمای مبحث ۱۳

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ آذر ۹۶
1104 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0