جلسه بانوان کارآفرین با حضور خانم آی نور کارآفرین برتر ترکیه ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری نخستین نشست دوره اخذ صلاحیت اجرا در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

 نخستین نشست  دوره اخذ صلاحیت اجرا با حضور ریاست سازمان در محل سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین برگزار گردید .

کد خبر: 961220012 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶ - ۲:۱۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجعاخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین، نخستین نشست  دوره اخذ صلاحیت اجرا با حضور ریاست سازمان در محل سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین برگزار گردید .

برگزاری نخستین نشست دوره اخذ صلاحیت اجرا در سازمان

برگزاری نخستین نشست دوره اخذ صلاحیت اجرا در سازمان

برگزاری نخستین نشست دوره اخذ صلاحیت  اجرا در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

در این جلسه، جلوخانی ریاست سازمان با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا و هم چنین اشاره به اهمیت اجرای مباحث مقررات ملی ساختمان بیان کرد : ایجاد نظم و انتظام در صنعت ساخت یکی از نیازهای اساسی امروز کشور ماست و در راستای رسیدن به آن موقعیت می بایست بیش از پیش به اجرای مباحث مقررات ملی ساختمان التزام داشت و در راه نیل به آن وضعیت میبایست با گرداوری یک سند ملی در ابعادی کشوری تصمیمات و الزامات رعایت مقررات ملی ساختمان با دقت مورد بررسی قرار گیرد .
وی در ادامه با اشاره به مبحث دوره اخذ صلاحیت اجرا و هم چنین آموزشهای مورد نیاز آن اظهار کرد : دوره اخذ صلاحیت اجرا متشکل از ۶ عنوان و در هفتاد و شش ساعت و بنا به درخواست دفتر مقررات ملی ساختمان برگزار می شود و در استان ما نفرات بعد از قبولی در آزمون این دوره چنان چه از تاریخ پروانه اشتغال آن ها در صلاحیتهای نظارت و طراحی ۲ سال گذشته باشد بطور مستقیم میتوانند وارد حوزه اجرا شوند که در این مورد می بایست جزء نفرات اصلی شرکت حقوقی اجرا و یا نفر اصلی دفتر حقیقی اجرا باشند .

برگزاری نخستین نشست دوره اخذ صلاحیت اجرا در سازمان

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در ادامه با تاکید بر ضرورت آشنایی مجریان با مباحث حقوقی ، مالی و هم چنین قوانین بیمه و کیفری  خاطر نشان ساخت : از منظر حقوقی ، حرفه اجرا مسئولیت بالایی را بعهده شخص مجری میگذارد و از این منظر میبایست مجریان خود را با قوانین مربوط تجهیز کنند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ اسفند ۹۶
694 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0