برگزاری نخستین نشست کارگروه صدور خدمات مهندسی سازمان نشست کارگروه صدور خدمات مهندسی سازمان

برگزاری نخستین نشست کارگروه صدور خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

نخستین نشست کارگروه صدور خدمات مهندسی با حضور اعضا کارگروه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران تشکیل شد و در موضوعات زیر به بحث و گفتگو پرداختند:

کد خبر: 980202014 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ اردیبهشت ۹۸ - ۵:۱۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نخستین نشست کارگروه صدور خدمات مهندسی با حضور اعضا کارگروه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران تشکیل شد و در موضوعات زیر به بحث و گفتگو پرداختند:

برگزاری نخستین نشست کارگروه صدور خدمات مهندسی سازمان

برگزاری نخستین نشست کارگروه صدور خدمات مهندسی سازمان

نخستین نشست کارگروه صدور خدمات  مهندسی برگزار گردید

-چالشهای صدور خدمات مهندسی؛
-انواع روشهای صدور خدمات مهندسی در حوزه منابع انسانی؛
-نحوه تعامل با نهادهای مرتبط با موضوع صدور خدمات مهندسی برای جلوگیری از موازی کاری؛
-اولویت آموزش صدور خدمات مهندسی با در نظر گرفتن پیش نیازهای موجود در رشته های مختلف؛
-استفاده از صاحب نظران و تنظیم روابط با سازمانهای فعال در صدور خدمات فنی و مهندسی.
در این نشست، تورج ناییج پور، ریاست کارگروه ضمن تشکر از رئیس سازمان استان در تشکیل این کارگروه، اظهار امیدواری کرد که این کارگروه بتواند نقش خود را به بهترین شکل در راستای اهداف مشخص شده ایفا کند.
ناییج پور ضمن بیان چالشهای پیش رو در این بخش گفت: در قدم اول آموزش نیروهای متخصص جهت کسب آمادگی و آشنایی با اصول و چگونگی صدور خدمات مهندسی مد نظر کارگروه قرار گیرد.
اکبر چوپانی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی در چه حوزه ای از صدور خدمات مهندسی می تواند ایفای نقش کند و هم‌چنین آموزش و ممیزی در این موضوعات نیازمند دانش و استفاده از اساتید مجرب در این حوزه است.

برگزاری نخستین نشست کارگروه صدور خدمات مهندسی سازمان

علیرضا زرین نژاد، صدور خدمات مهندسی را به ۳ دسته اصلی صدور خدمات بصورت انفرادی، صدور از طریق شرکتهای مرتبط با ایران و از طریق سیاسی تقسیم بندی کرد. زرین نژاد به ضرورت استفاده از مشاوران با تجربه در این حوزه برای پیشبرد اهداف کارگروه تاکید داشت.
صابر دامغان آبادی، به چالشهای موجود بر سر راه صدور خدمات مهندسی اشاره داشته و ارتباطات سیاسی را بعنوان یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر این حوزه دانستند.
شکرالله پور، در این نشست، به اهمیت ورود سازمان در این بخش اشاره داشته و ابراز امیدواری نمود که با تشکیل این کارگروه این مهم اتفاق بیفتد.
آرش نصیری، نخستین گام برای نیل به اهداف کارگروه را بررسی و شناخت ظرفیتهای موجود برای صدور خدمات مهندسی در سازمان نظام مهندسی مازندران دانست.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ اردیبهشت ۹۸
629 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0