برگزاری اولین جلسه کمیسیون رؤسای سازمانها در دوره جدید فعالیت هیئت مدیره استان ها اولین جلسه کمیسیون رؤسای سازمانها

برگزاری اولین جلسه کمیسیون رؤسای سازمانها در دوره جدید فعالیت هیئت مدیره استان ها

اولین جلسه رسمی روسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها در دوره هشتم هیئت مدیره، روز 10 بهمن با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه شورای مرکزی برگزار گردید.

کد خبر: 971112001 تاریخ انتشار: جمعه ۱۲ بهمن ۹۷ - ۱۰:۰۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،اولین جلسه رسمی روسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها در دوره هشتم هیئت مدیره، روز ۱۰ بهمن با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه شورای مرکزی برگزار گردید.

برگزاری اولین جلسه کمیسیون رؤسای سازمانها در دوره جدید فعالیت هیئت مدیره استان ها

برگزاری اولین جلسه کمیسیون رؤسای سازمانها در دوره جدید فعالیت هیئت مدیره استان ها

اولین جلسه کمیسیون رؤسای سازمانها  در دوره جدید فعالیت هیئت مدیره استان ها برگزار شد

فرج اله رجبی – ریاست شورای مرکزی در این جلسه ضمن خوشامد به رؤسای سازمانها و آرزوی موفقیت برای آن ها در دوره جدید هیات مدیره ها در پاسخ رؤسای سازمانها برای رفع ابهام در زمینه بخشنامه ها و شیوه نامه‌های ابلاغی وزیر اسبق راه و شهرسازی بیان کرد: شورای مرکزی قبلا هم بصورت رسمی و کتبی موضع رسمی خود را به سازمانهای نظام مهندسی استانها اعلام کرده است.

به گفته رجبی، رویکرد جدید وزیر راه و شهرسازی تعامل با سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان است و ما نیز استقبال کرده ایم و توافق کرده ایم کارگروه مشترکی تشکیل و در مورد موضوعات مورد اختلاف با مسئولان وزارتخانه مذاکره کنند.

تقویت برگزاری نشست ها بصورت ویدیو کنفرانس و استفاده از نخبگان جامعه مهندسی در جهت ارتقاء محتوای نشست ها، وحدت رویه سازمان‌ ها و پیشگیری از موازی‌کاری استانها بویژه در مواردی چون فرهنگ سازی برای ساخت و ساز فنی-تخصصی از جمله عناوین مطرح شده در این جلسه بود.
در خاتمه جلسه، کمیسیون رؤسای سازمانهای استانها، امین مقومی، دبیر کمیسیون و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در گفت و گو با روابط عمومی شورای مرکزی عمده موارد عنوان شده در کمیسیون‌ ها را مشکلاتی دانست که رؤسای سازمانها درخواست پیگیری آن ها را داشته اند. این موارد عمدتاً حول محورهایی مانند بخشنامه‌های قبلی وزارت راه و شهرسازی، تعرفه خدمات مهندسی سال نود و هشت، مبانی قیمت‌گذاری، تعرفه شناسنامه فنی ملکی، موضوع دفاتر مهندسی و موارد مرتبط با مجامع عمومی استانها بود.

برگزاری اولین جلسه کمیسیون رؤسای سازمانها در دوره جدید فعالیت هیئت مدیره استان ها

در باره اصلاح نظام نامه های اداری تشکیلاتی و مالی معاملاتی نیز مقرر گردید در نشست مشترک تعدادی از رؤسای سازمانها با کمیته مالی شورای مرکزی، دیدگاه های اصلاحی ضروری عنوان و پیگیری گردد. پیگیری سیاست تعامل با وزارتخانه و پیشنهاد جلسه مشترک رؤسای سازمانها با وزیر و مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی از دیگر موارد عنوان شده در این جلسه بود. همچنین گزارشی از برخی طرحها و لوایح مرتبط با سازمان در هیئت دولت و مجلس شورای اسلامی نیز عنوان شد و بحث و بررسی لازم صورت گرفت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ بهمن ۹۷
591 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0