برگزاری هشتمین جلسه ادواری اعضای بسیج نظام مهندسی کشور هشتمین جلسه ادواری اعضای بسیج

برگزاری هشتمین جلسه ادواری اعضای بسیج نظام مهندسی کشور در بندر انزلی+تصاویر

هشتمین جلسه ادواری بسیجیان سازمان نظام مهندسی کشور در سالن کنفرانس هتل سفید کنار بندر انزلی برگزار شد.

کد خبر: 980206005 تاریخ انتشار: جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸ - ۵:۱۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،هشتمین جلسه ادواری بسیجیان سازمان نظام مهندسی کشور در سالن کنفرانس هتل سفید کنار بندر انزلی برگزار شد.

برگزاری هشتمین جلسه ادواری اعضای بسیج نظام مهندسی کشور

برگزاری هشتمین جلسه ادواری اعضای بسیج نظام مهندسی کشور

برگزاری هشتمین جلسه ادواری اعضای  بسیج نظام مهندسی کشور

هتل سفید کنار این شهر میزبان بسیجیان عضو هیات مدیره نظام مهندسی کشور در هشتمین جلسه ادواری استانها با موضوع نقش شورای مرکزی در تحقق و اصلاح قانون نظام مهندسی گردید.
قابل ذکر است در این نشست، ایلخان، ریاست سازمان بسیج مهندسی کشور از نظرات حاضرین در نشست در مورد راهکارها و پیشنهادات آنها جویا شد و با عنوان این که ما میخواهیم فکر بسیجی را در فکر متخصصین خود قرار دهیم ادامه بحث را به مهندس هاشمی، ریاست اسبق شورای مرکزی نظام مهندسی کشور و عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی سپرد.
وی با اشاره به مطالبه گری سازمانهای نظام مهندسی استانها از نمایندگان استان، ادامه داد: مشکل اصلی ما در حال حاضر استعفا دادن یا ندادن رئیس شورای مرکزی به علت انتخابات مجلس در سال جاری است.

برگزاری هشتمین جلسه ادواری اعضای بسیج نظام مهندسی کشور

از دیگر مباحث مطروحه در جلسه، تذکر به نظام مهندسی کشور در راستای کار درست و اصولی و انجام وظیفه با در نظر گرفتن آیین نامه اجرایی بود که در صورت به کار گرفتن آن حمایت مردم را به دنبال خواهد داشت.
لارم به ذکر است این جلسه چهار ساعته با جمع بندی نظرات در بیانیه ای در مورد راه‌کارهای اجرایی در سال رونق تولید به کار خود پایان داد.

منبع: خبرگزاری بسیج

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان ۹۷

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اردیبهشت ۹۸
575 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0