برگزاری ششمین نشست مشترک هم اندیشی شرکت گاز و سازمان علوی، مدیر عامل شرکت گاز

برگزاری ششمین نشست مشترک هم اندیشی شرکت گاز و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

ششمین نشست مشترک هم اندیشی با حضور مدیرعامل شرکت گاز و ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان برگزار شد

کد خبر: 190716004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸ - ۹:۰۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان،ششمین نشست مشترک هم اندیشی با حضور مدیرعامل شرکت گاز و ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان برگزار شد

برگزاری ششمین نشست مشترک هم اندیشی شرکت گاز و سازمان

برگزاری ششمین نشست مشترک هم اندیشی شرکت گاز و سازمان

برگزاری ششمین نشست مشترک هم  اندیشی شرکت گاز و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

علوی، مدیر عامل شرکت گاز بهمراه برخی از مدیران آن شرکت با رییس سازمان استان در محل سالن نشست های سازمان دیدار و حول مباحث مشترک به گفت و گو پرداختند.
در ابتدا عسکری، ضمن عرض خیر مقدم ،با ابراز امیدواری به تعاملات و همکاریهای سازمان و شرکت گاز در جهت ارائه خدمات بیش تر به شهروندان استان و اشاره به اهمیت مقوله کیفیت در ساخت وسازها، در مورد توسعه همکاریهای مشترک بیان داشت زیرساختهای لازم آموزش و مهارت فنی برای توسعه همکاریها با شرکت گاز استان فراهم شده است.
وی با ابراز تاسف به عدم رعایت قوانین در برخی شهرک سازیهای مسکونی که ضوابط و مقررات ملی ساختمان در آن ها نادیده گرفته شده، آمادگی لازم در جهت برطرف کردن مشکلات مردم آن مناطق و رفع نواقص موجود را اعلام کرد.
سپس علوی، ضمن تشکر از تشکیل نشست هم اندیشی، جایگاه نظام مهندسی را با اهمیت عنوان کرد و پاسداری از آبرو و حیثیت سازمان و اعضاء آن را مورد توجه دانست.
وی، خدمات سازمان به شهروندان را که سبب ایجاد فضای همراه با آرامش و ایمن برای مردم میشود را خیلی ارزشمند دانست.

برگزاری ششمین نشست مشترک هم اندیشی شرکت گاز و سازمان

وی با عنوان این که عدم اجرای قانون در مواردی که با جان و مال مردم سروکار دارد خسارات غیرقابل جبرانی به شهروندان وارد میکند تصریح کرد: اقدامات برخی نهادها در راستای تسهیل در امورات که بعضا سبب خروج از مسیر قانون میشود جبران ناپذیر خواهد بود. مدیرعامل شرکت گاز، در رابطه با ارتقاء سطح همکاریها اعلام آمادگی کرد در چارچوب قوانین و ضوابط با شهرداری و نظام مهندسی تعاملات بیشتری برقرار گردد.
در خاتمه، مدیران و مسئولین هر دو ارگان در مورد مباحث فنی و تخصصی از جمله اجرایی نمودن مبحث بیست و دوم، پیش بینی جانمایی کنتورهای گاز در نقشه های معماری، نصب کامل و استاندارد لوله رابط گاز وانشعابات غیر دائم … به بحث و گفت و گو پرداختند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ تیر ۹۸
548 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0